托市

江澤民復出,連股市都翻生?

難怪令人有此聯想,內地股市經過黃金周長假後、表現都係令人失望,收市兩年半低位,成交都係33個月以來最少!

不過內地收市後,就有個驚天消息發布,就係中央決定出手托市!

中央匯金公司高調表態、話由即日起,增持工農中建四行股分,其中工農已經率先用左億幾人民幣增持。

消息一出,內銀股H股價,尾市由低位急速反彈。

眼見內地銀行股價長期積低迷,中央喺國慶假期後終於出手,穩定股市。

新華社報道,作為內銀最大股東中央匯金公司,為左支持國有重點金融機構嘅穩健經營同發
展,穩定國有商業銀行股價,

匯金會在二級市場自主購入工、農、中、建四行股票,並由即日起開始有關市場操作。

其中,單計增持工行就用左五千幾萬人民幣,用既錢雖然唔多,但就佔左全日成交嘅三成八,可以話買起左全日四成既貨,入市決心可想而知!

之前其實匯金都試過增持,不過今次有兩點唔同,一來消息係經新華社發放,第二就係開宗名義提出,增持係為咗穩定股票市場!

分析指,中央匯金高姿態增持隱含咗政策導向,目的係要表明,唔容許股市再跌落去。

08年9月中,金融危機爆發後、中央匯金亦曾經高調公布增持內銀,單係工行同建行,就分別增持咗二億幾同一億幾股。

消息一出,上證指數股市單日反彈百分之九點五,所有股分幾乎都升停板。之後內地股市逐步攀升至零九年嘅三千四百點水平。

不過,今次匯金出手托市,似乎股民唔多受落! 新浪網做嘅調查顯示,仍然有超過六成網民認為股市仲未見底,超過四成受網民話,唔會跟匯金入市買股票著。

內地透過匯金買內銀股,變相托市後,市場下一步係關注貨幣政策有無機會放寬?

似乎答案係未! 人行依家到年底,好大機會處於貨幣政策觀察期,利率同存款準備金率唔會加,但會密切留意,國外內經濟情況,有需要就不排除減存款準備金率。

不過亦有另一派看法、包括部分人行貨幣政策委員在內意見,就認為基於通脹仍然處於高位,貨幣政策無調整理由,應該要繼續堅持。

呢派認為,用貨幣政策去解決問題,唔係好辦法,要幫中小企亦應該限量進行,反而透過稅務方式,呢的財政政策幫中小企,會比貨幣政策更有效。


留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)