佔據「畢打街」?

華爾街只得一條,紐約以外,其餘都係假。但佔據華爾街行動,就似乎蔓延全球。

彭博報道,透過網絡推動,全球,包括倫敦,澳洲多個城市,台北,南韓,日本,甚至香港,新加坡,都陸續有人表達,會自發組織類似佔據華爾街行動。

倫敦暫時話會有四千人參與,澳洲已經分成為佔據悉尼,佔據墨爾本,佔據布里斯班等行動。

突然間,諗起魯賓尼,佢預測經濟雖然一次中,多次錯,自己研究所仲要蝕讓,但佢幾個月前已經預言,世界將會混亂。

佔據華爾街行動,原因係經濟差,市場失效,但造就金融機構貪婪。民眾發洩對象所剩無幾,終於要淪到金融大鱷。

美國媒體一直低調報道呢件事。CNN女主播,因為訪問示威人士期間帶有貶意,爭的要停SHOW。但半島電視台,幾乎每日有直播。如果從媒體處理手法,美國由始至終都係親華爾街。

金融機構成為全球普羅百姓頭號敵人。佢地有錯,錯在大貪。但政府,財金官員更錯,因為到依家為止,從政者都係買佢地怕,驚一旦金融機構出事,整個經濟會被拖累。

所以沃爾克,避免大至不能倒閉係岩。問題係做唔做到?

資本主義的確進入十字路口,市場派步入下風,因為呢幾年不斷證明市場功能有問題。但亦唔等於政府主導既凱恩斯主義會大獲全勝。

克魯明近日專欄,高調支持佔據運動之餘,仲列出凱恩斯主義有用既四大原因,其實都係舊調重彈。

更大問題係,佢根本唔記得,歐美已經無錢,又點有彈藥幫凱恩斯發揚光大。

我地成日講市場主導自由經濟,又批評海嘯後市場失效。但記著,呢個世界無絕對自由市場呢回事,街市要守規舉,市場亦有規則。鬧自由市場之前,其實要先鬧之前規則定得唔好!

說真,香港人即使仇富,對象也不會是大銀行,因為最有錢的、並非銀行家,反而有人如果提出反地產霸權,又或包圍長江中心,可能引起的共鳴會更大。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)