一千大洋的臉書

!
形容係世紀最期待既上市,相信無咩人異議。

問題係、估值係咪同樣等到大部人認同?

多次話過唔急於上市,創辦人朱克伯格終於決心明年四至六月,會將FACEBOOK上市。

FACEBOOK 計劃集資一百億美元,以呢個價值計算,相當於整間公司估值高達一千億美元,即係一上市市值已經等同阿馬遜,僅次於Google既二千億美元。

令Facebook董事會下定決心,係由於佢地現有既股東人數已經超過五百人,按規定就算唔上市、公司都要喺明年四月前公布財務資料。

董事會認為咁做、可能會令佢地處於不利局面,因為對手更了解佢地既業務模式,但就享受唔到上市公司集資既功能。

集資一百億美元、將會係歷來最大規模既科網公司上市,不過上市時間就令唔少投資者質疑,特別係近日上市既團購網站Groupon 上市首日急升後,連續五日下跌左四成二,而另一個社交網站LinkedIn亦喺首日急升後,由高位累積跌番三成六。

今年收入估計唔夠四十億美元,雖然比舊年增長左八成,但盈利既模式亦有投資者懷疑。

不過有市場調查公司話,Facebook既網上廣告市佔率、預計可以由今年既一成六增加至明年近兩成,將會繼續支持高增長發展。

數下數下,Facebook而家全球客戶有八億個,如果當佢係一個國家,用人數計已經僅次於印度同中國,即係全球第三大國!

以一千億美元呢個現市值計一計,啱啱好,包個用戶包括你同我,估值係一千大洋!

呢個估值、比起LinkedIn上市時,每名客戶一百美元仲要高,難怪有分析員質疑、估值係太過進取。

今次上市最大贏家當然係朱克伯格,淨係佢揸著股分都值240億美元,果然係最年青首富!

但唔好唔記得香港都有個誠哥係股東,粗粗地揸0.7%,都值七億美金!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)