路線圖

有無跑過馬拉松?知唔知最難受係邊一個階段?

聽人講最辛苦係起步後大約跑左35公里,果時就最易令人放棄,因為一來已經撐得好辛苦,而且前路漫漫,要走落去一啲都唔易。

咁講唔係想約大家跑,係諗緊歐債危機嘅終極方案!

求先所言,其實係默克爾提出,想講係歐債問題就好似馬拉松一樣,仲需要幾年時間先至可以解決。

佢喺國會表示,要真正解決問題,只能夠通過修改歐盟條約,各國達成財政聯盟。

現實係、解決歐債既路線途開始逐漸清昕。

由話無限印鈔、發共同債券、到最終,出路原來係成立新歐洲既政治聯盟。

歐洲央行行長「德拉吉」,喺星期四率先露出口風,話十七個歐元國要先訂立出新嘅「財政契約」,歐洲央行可以採取進一步行動。

金融時報話,德國總理默克爾、法國總統薩爾科齊、意大利新總理蒙迪,以及德拉吉經過一輪又一輪磋商,終於取得共識,就係先修訂歐盟條約,成員國要執行更嚴格既財政紀律,降低債務水平,之後先同意發行歐元債券。

德法仍然就聯盟既部分細節進行爭拗,包括係咪有機制向唔達標既國家作出懲罰,甚至係要求撤出。

目前十七個成員國態度仍然分歧,波蘭已經同意加入德國既陣營,不過愛爾蘭就以退出歐盟作為威脅,反對財政聯盟。

意大利星期一會公布最新既削債措施,透過加稅同徵收物業稅,提出總值二百億歐元既減赤計劃。

希臘既減赤措施,亦可望喺下星期三交到國會審議。

被外界稱為「D DAY」,歐盟峰會會喺星期五召開,德、法兩國會喺下星期一、先提出嘅修訂歐盟條約嘅新建議,然後提交俾歐盟執行委員會拍板。

雖然明眼人都知,默克爾係希望透過今次「置諸死地而後生」方式,一統天下,不過佢今日就駁斥外界指德國想統治歐洲,指呢種講法「太離譜」!

係咪離譜?只有佢自己先知,不過憧憬歐洲危機有解決跡象、今個星期MSCI 環球指數升左百分之九,係三年來最大升市,環球股市市值,更進帳左三萬億美元。

經歷過周四升一千點,相信大家都要抖一抖,下周再戰「D DAY」!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)