神話破滅?

加息十三次,印度央行終於跟隨中國、印尼、新加坡同澳洲,暫停加息周期。

有經濟師話,「印度神話」已經破滅,金磚國家之父、高盛資產管理主席「奧尼爾」亦認同,呢個國家表現令人失望。

擔心經濟轉弱,印度盧比兌美元喺星期四、一度跌破54水平,創歷史新低,今個星期累積跌左近百分之四。

為左阻止貨幣貶值,印度央行採取多項措施打擊炒家,包括限制交叉盤同持倉過夜數目。

其實何止印度,一個星期內,先有印尼、馬來西亞、菲律賓、南韓以及中國干預匯市。

原因美元轉強、例如南韓元今個星期累積跌近百分之三,菲律賓披索跌百分之二。

反映既、正係驚歐債危機,引發資金「班師回朝」、減少槓杆,撤出區內。

今次印度央行做左一個最難做既決定,就係咩都唔做,去拖延時間。所以既唔再加息,亦唔減息。

的確,印度比任何一個新興市場更困難。事關從數字上,佢地既要加息,又要減息。

經濟數據顯示,印度第三季增長只有百分之六點九,工業生產更下跌百分之五點一,最少兩年幾嚟最差。

至於支持加息因素,包括通脹仍然過九,更甚係貨幣今年累積跌近兩成。

手掌係肉,手背係肉,印度央行無得揀。

印度係不斷加息影響左經濟,定係控制通脹不力影響經濟,呢個係雞同雞旦問題。

但外界評論認為,印度控制通脹太差,新興市場引以為鑑。

當局政府無效率,大量補貼令經濟需求過剩。連番十三次加息,通脹高據不下亦令依家無辦法同其他新興市場一樣,放水救經濟。

經濟差,資金外流。呢個問題唔止印度面對,而係整個亞洲問題。點解祖國咁驚錢走,正係因為歐洲抽資,連鎖效應太大。

九七年亞洲金融風暴,就係由貨幣下跌引發,呢個惡夢,大家仲驚緊。

所以比幾年前,亞洲央行更驚貨幣下跌,亦之所以更積極干預。一嚟,過去幾年流入錢太多,更重要區內雖然底子厚,但短期外債亦唔少。

大鱷玩轉歐洲,重臨區內搞事又談可容易?

區內本錢係儲備多,依家仲撐到。但貨幣不停跌,無止境干預。儲備有一日要用完,事關重大,希望區內央行行長,真係一早就知問題所在!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將