BOP 危機

要炒美股,原來有終極贏錢方案!

條件係要你肯半夜三點起身,打開電腦,網址度打入「ft.com」五個字,錢就會繼續嚟!

星期二先由FT 報道標普會降低歐洲多國評級,結果拖低美股收市前表現。

到周三又係FT 喺美股下晝寫左EFSF 同 ESM合併既消息,又曾經炒高Dow 過百點,難怪又有人話FT 成為左「Mother of ALL Rumors」!

其實歐盟啲大帝要不斷透過FT放風,都放映佢地都方呎大亂、進退失據,意圖用ESM消息、沖淡前日被標普降級既威脅!

其實睇下蓋特納又「飛」轉歐洲,就知今個星期五大家都係唔好寄望太多。

見到「卸膊」財長表面就讚財政聯盟做法,但轉頭問佢聯儲局同IMF可以有幾多貢獻,就晒套太極拳話歐洲自己有本事搞掂,就知美國係講多過做!

可能真係旁觀者清,繼琴日華爾街日報一篇「市場先生」後,同樣來自花旗國既高盛、都已經提醒大家千祈唔好放太多期望喺星期五,原因係睇完星期德法兩國元首「懶」有默契既記者會後,高盛已經心知不妙,認為周五既峰會、注定係一千「無米粥」!

佢地提醒,要享受Christmas Rally,就要已經喺幾日出現左,大家千萬唔好心存厚望。

就算係謠言既始作俑者,FT既社論都對呢個Plan A不予厚望,佢地話呢個"默科齊"Merkozy既雌雄混合體,根本就無解決到長期既結構問題,好似無一個強制機制要求成員國堅持改革方案,而對於一啲早已經水深火熱、面對衰退既國家嚟講,制裁亦唔見得有好大威脅,呢個默科齊只係喺度買時間。

FT 主筆 Martin Wolf 批評得更坦白,佢話喺07年之前,好多而家既歐豬五國,財政狀況甚至比德國仲健全,搞到今日咁既田地,部分除左係因為佢地管理財政不善外,最根本問題其實係德國本身,因為佢地透過歐元將德國既出口競爭力提高,而代價就係犧牲其他既南歐國家。

了解一下整個歐元區外貿形勢,雖然整體係無咩經常帳盈餘,不過單計德國、無論對其他歐元國、抑或其他地區,其實係有龐大貿易盈餘。

代價當然就係其他歐元國利益受損。

所以馬丁沃夫認為,整個歐債危機,其實就係一場BOP , Balance of Payment 即國際收支既危機,係德國犧牲其他國家嚟狀大自己。

所以今日既德國,其實係應該有「出得嚟行、預左要還」既心理準備!

如果唔能夠根本性去解決呢個問題,單靠歐央行印錢,都只係救得一時。

或者CNBC呢個標題可以更貼切形容大家既心情: 投資者與其將希望放喺歐洲,倒不如寄望聖誕老人仲實際喎!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)