美國驚奇

昨日先話美國經濟復蘇可能係今年最大「驚奇」。

言猶在耳,上個月公布的新增職位果然令「拍案驚奇」!

十二月新增職位多達二十萬,遠比預期十五萬多,亦是三個月最大增幅,失業率就差不多跌至近三年新低。

總結2011年,全年新增職位就增加左164萬個,是06年以來增加得最多的一年。

PMI,到零售銷售,到證明美國經濟有見底跡象,誰說美國經濟不行?

似乎關鍵是大家到底仲信不信這些政府數據。

新一期經濟學人形容,全球今年自食其果,因為之前唔努力果斷救市,令今年全年踏入呆滯一年。

佢地話,歐洲繼續唔得,中國為首新興市場有隱憂。今年,最大潛在驚喜,仍會係美國。

呢份立場親保守派既雜誌,到底是否太高估美國? 但正如佢地所講,係之前市場太低估美國,所以任何數據好過預期,都會成為利好理由。

李小加講得岩,因為要避險,美國贏在有美金呢個兒子。美國乘歐債之危,製造避險天堂後,下一步明顯打做埋美股,美債,繼續係最好投資工具,因為前者有增長潛力,後者有避險功能。

美國國債債息,只會跌,不會升。西方分析師已經轉移,將高息企業債,打造成一二年新希望。話唔單止利息高,而且都好全,認為違約率只有百分之二,就算經濟再衰退,違約率都係得百分之四。

話明係高息企業債券,講白的,其實係垃圾債券。聰明人經過按揭次債事件後,學得更醒目。無三條A,都懶得重新打包,而係索性用把口,講到高息企業垃圾債比三個A更好。

美股不跌,就算散戶資金持續外流,美股都唔願意跌。

的確,云云美股之中,近日雞犬皆升,地產股起飛,連美國銀行,都因為一個政府支持再融資傳聞被捧為全球最有價值銀行股。

我地之前講過,美國軟實力之餘,重型武器之一,就係有左右金融市場能力。全球話要搞金融,利用金融市場融資,搞貨幣國際化,但遊戲規則講到底,係美國決定。

花旗大國,搞完貨幣戰,發揮金融市場影響力之後,石油戰爭,不知不覺已經步入第二階段。美國變為石油淨出口國,油價升,大有受惠。

奧巴馬全新軍事策略,圍伊朗,針對中國,用意亦相當明顯。

亞洲等新興市場因為經濟差,紛紛政策鬆手,隨時會成為半年後製造通脹禍根,需要小心!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)