龍年

瑞信劉紹文憑著「龍游淺水遭蝦戲」,道盡龍年最大風險!

預言小龍潛水,原因就係小企股經營依舊困難。

龍對中國人,有深遠象徵,龍年特別備受重視,局不見甚麼龍囝龍囡已經炒起一批又批慨念股分?

連外國傳媒,彭博電視既股市分析環節,亦搵嚟英語了得既風水佬,為前程問卜!

但唔好忘記,風水佬年年都會話,今年勝舊年,但機中有危。

投資路向,機會日日有,但切忌受左右,如果太過貪,最後變成得個貧!

由於變數太多,近幾星期,主流分析其實都係一句,就係見步行步。

人人話,只要小川行長放水,股市就有得救。但花旗大國,今年由鷹,變為鴿年,正正變成與龍對沖!

鴿派當道,偶一決定按扭印鈔,通脹番嚟。中國又點會咁笨?

市道的而且確地好,街逼爆人,酒樓無檯,鋪頭無貨,連醫院亦都唔夠床位,學校亦無學位。

香港受惠祖國,未有更多人體現之前,先有好多人身受其害。

以通脹為例,內地雖然跌完又跌,但本港並無一如政府預期會回落。

上月綜合消費物價指數繼續企喺百分之五點七,扣除政府寬免因素,基本通脹亦達百分之六點四,兩個數據繼續遠比內地百分之四點二高。

足以證明,通脹未走。

究其原因,是香港結構性通脹問題一直無改,聯匯更係其中主因。

所以唔該大曾農曆年文告,唔好再大聲叫,會盡力做到最後一刻!!

環境複雜,摩通講得有道理,龍年要轉身快,所以萬萬不可做巨龍,小龍已是綽綽有餘。

出現太多解釋唔到既好景,未必係好景!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將