398誰是兇手


電訊管理局今個月中、落實要求電訊商實施公平使用合約指引,清楚界定咩叫「無限上網」。

政策原來是希望電訊商唔好再取巧,明明是有限的數據計劃,卻聲稱無限,原意大概是想迫令電訊商「有限」變「無限」!

豈料一個數碼通,明知客戶已經上癮,索性擺明居馬變相加價,一於話知你政府原意想點!

當然,表面都要冠冕堂皇,話係基於客戶數據用量逐步增加,以及公平原則,決定取消推出無限數據用量計劃喎!

由今個月十三號開起,現有客戶續約,或新客上台,都唔再有無限數據用量收費計劃,新計劃最高用量「兩激」,收費維持而家無限用量既398蚊,之後客戶要額外俾錢,買新數據用量。

最高要比多二百蚊,買多三激用量。那一來一回,原來用開4激的用戶,豈不是要乖乖比夠六百大洋?

當然在商言商,數碼通明知自己有網絡優勢,客戶個個用到上癮,根本不需要擔心客戶流失。

諷刺的是,分析員原本估計,營運商大部份會用電盈之前五激收費計劃做藍本,取消無限量計劃後,每月容量範圍最少有三至五激。

但依家,數碼通提供容量遠低於預期,到底點解呢?

相比新加坡,月費數據量幅度介乎二十,至三十激,香港只得低單位數。瑞信之前提過,原因係香港市場競爭太大,容量飽和,將用量上限定得愈低,用者自付,反而係最健康。

無錯,香港流動通訊市場滲透率超過一百,如果睇智能手機滲透率,由零九年得兩成,到今年,大摩估計會有六成,而後年更會增至八成。

加價無人鐘意,但怕且電訊管理局唔會異議。事關,電訊公司今次打正旗號,係響應電訊管理局一早已經發出公平用量指引,所以有數碼通之後,其餘營運商一定會陸續取消無限量數據計劃。

再次證明特區政府無用惱,好心又變成做壞事!!

你會問,兩激,夠唔夠?原來全港智能手機用戶中,只有百分之五係超高用量,其餘平均每月只係用到一至一點五激,表面睇用戶無咩損失。

簡單講,今次因為監管機構推動,變相鼓勵營運商加價。大摩之前就計過,因為取消無限用量計劃,數碼通每名客戶收入,到後年會提高百分之七點五。盈利潛在增長,會額外多一成八左右。

無論如果,輸家一定係用戶。但無計,國際大趨勢。

不過要提醒,美國前年開始,亦取消左無限量計劃,由於大批舊合約鎖死,電訊公司盈利其實無即時上升,分析員提醒,例子在前,想借消息炒番轉既朋友,要留意。!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)