王子復仇

做咗30年主席,八十六歲嘅鄭裕彤終於退了。

眾所周知,彤叔89年退任董事總經理,但接手嘅鄭家純作出多項收購,令負債急升,鄭裕彤91年要復出重掌業務。

今次主席有變,鄭裕彤個孫、執行董事鄭志剛,亦升任聯席總經理。孫女鄭志雯就獲委任做執行董事。

嚴格講,今次算係四大華資地產商第一次完全交捧。彤叔雖然退,但影響力仍在,而佢早於廿幾年前,亦賞試交捧,結果九一年被逼復出。

但今次,唔止仔大,連孫都大埋,終於可以完成交接。

新世界代表彤叔,彤叔代表沙膽。彤叔退休,由一個仔,兩個孫頂上,再加越秀出身既陳觀展,拍著太子,共同擔任聯席總經理,好明顯係一個過渡。

但潮流興聯席,就算新地,主席一職,亦由兩兄弟聯席。

新世界世代相傅換班早有部署,當年堅叔率先起身。但新世界今次董事調動,絕對標誌新世界,開創新世界。

彤叔之外,原本屬於重量元年級既冼為堅亦同時離任執行董事,周桂昌亦辭任非執董。兩人算係新世界開國人物,分別七零同七一年加入。

七十年代成為歷史。經此調動,成效未知,但肯定整個新世界董事會年輕化,難怪堅叔當日亦難再留底。

但作為股東,持有一隻金融風暴後十年幾未返家鄉既股份,要既唔係年輕化,或大換班,而係成績。

新世界與中信泰富一樣、是藍籌股罕有有嚴重「管理層折讓」Management Discount的股分,往往在同類股分中、表現是嚴重落後。

大行分析員直指,新世界近年,無咩好交易做過。有利可圖既,大部份由私人持有周大福企業負責。而管理層質素問題,亦一直令新世界股價,較同類公司有較大折讓,最近供股處理之不當,可見一班。

能否將呢個管理折讓因素收窄,新世界要睇、不是想做二十年主席的純官,而係兩個孫。

以往,堅叔係大內總管,五百幾萬一年。依家,孫仔,孫女,加上陳聯席總經理,三人唔計董事金,年薪及花紅,合共已經要一千五百二十萬。

睇嚟,成效未有之前,代價已經不非!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)