光輝歲月

上任以嚟,第二次接受英國報章訪問,「九哥」歐智華講明,佢目標,係令匯豐重返九十年代光輝。

當然,匯豐股價對帳面值有三倍,歐智華話,做左行政總裁後,佢多次請教前主席浦偉士意見。

換言之,呢位在浦偉士年代只是擔任經理的小夥子,現在對浦大班當年的光輝歲月,羨慕之情是溢於言表!

被形容係工作狂,歐智華話,係想為匯豐盡快達到營運目標,因為股東鐘意。

長遠嚟講,佢唔會甘心匯豐係新興市場銀行。

香港最關心既總部問題,歐智華答得直接,話唔係倫敦,就係香港,新加坡一定唔係選擇之內,最終係點,十一月有決定。

到底係咪搬,佢笑而不答。但批評,英國銀行稅,加埋其他監管政策,令匯豐額外承受28億美金成本。

佢數口精,話用十倍市盈率計,相當於匯豐市值唔見280億美金,即係無左一成七。
仲話,一直會繼續同英國當局爭取。

歐智華又批評外界指責,投行喺金融海嘯前營運好似「賭場」嘅講法,話實際上係「賭場」補貼緊零售銀行業務,而且英國無一間銀行係因為「賭場」而失敗。

外界認為,匯豐盛衰在於收購HOUSEHOLD,歐智華承認,收購係錯,但就算未有呢宗收購之前,匯豐美國業務一直低沉,

佢話唔會放棄美國,仲首次提到,將來美國業務模式,會效法加拿大,日後,只會集中一個有少量分行,用純粹商業銀行模式經營。

唔少人話,歐智華進取,但佢重申,匯豐有本物既DNA,就係審慎,HOUSEHOLD既失敗,就係佢地無呢個DNA。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)