變天

梁候任特首大局已成,有人不安,但日子總要過。

得票率少於六成,梁振英要修補既、唔止係建制派之間既撕裂,仲有係商界、特別係大地產商之間既利益沖突。

多個大地產商到最後一刻仍然支持對手,但亦有人最後一刻倒戈支持。

華爾街日報話,一旦處理唔好同大企業之間既緊張關係,會增加未來五年香港前景既不確定性。

施永青施老闆話,發展商要有心理準備,會有政策傾斜、大幅增加公營房屋供應。

施生相信,梁候任的調控會好似溫家寶一樣,絕不留手!

樓價跌幾多,外界似乎過份將問題單一化,預左係咁,往往未必係,地產股同個別巨賈既表現引證到。

反而兆富今日提出兩大問題,值得關注。一,假如大吉利是,金融市場有震盪,班底上同應變能力上,可能比董伯伯十五前金融風暴更蝕底。

二,就係聯匯。

外界估緊,新一屆班子,換屆在即,呢個亦係指定遊戲。

誰是財爺?有人估林鄭,有人傳係近日擘炮的瑪嘉烈.梁。

但中環人認為,最佳結果係約翰.曾再坐一會。

正如大和所講,內外因素都令香港經濟下降風險大過上升,不明朗因素只會增加,穩著現有班子係無選擇中唯一選擇。

至於八三年到依家既七點八問題,傳媒之前的確問過候任特首,佢答得直接,就係咁敏感既事,佢唔會講。

簡單講,佢無力撐聯匯,亦無話會郁。

郁唔郁聯匯,一定唔會事先預告,但佢有咩動機郁呢?

美林,同大和提出,梁振英係著重收入再分配模式,而事實梁振英之前民望高,變相係受惠於資產價格高企,貧富不均,如果同意聯匯係造就資產價格急升原因之一,佢又的確大有理由,思考七點八呢個問題。

當然,好多人都話,聯匯不會變,因為無更好替代品。

但繼續同美元掛勾,不代表唔可以改「七點八」,況且梁振英喜歡「微調」!

中環人話,無論脫勾,或一次過升值,根本唔係最大問題,因為遲早其中一樣會發生。反而,聯匯箇中特性,有如一個秘方,梁營中人未必掌握到。

一旦有人知少少、扮代表下去搞,先係最大災難性。

留言

匿名說…
"無論脫勾,或一次過升值,根本唔係最大問題,因為遲早其中一樣會發生。"??
根據有線思路,有線年年蝕錢,倒閉就真的是遲早的事了,根本不是大問題
WING KIN說…
樓上既朋友, 「中環人」既睇法唔係話只要係遲早發生既事都唔係問題。

而係講緊2種做法既結果其實係差唔多, 所以選擇邊種做法,其實唔係「最大問題」。

我好想知聯匯箇中特性其實係咩, 唔知方唔方便淺白 d 咁講少少?

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將