偽經濟學

美國學者IAN BREMMER提出G ZERO呢個名詞,最近仲出埋書。所謂G  ZERO,其實係相對於經常講既G20,G7,G4等等。

既然係零即係全球依家係群龍無首。

正如IAN 自問自答嘅書題,WHO'S IN CHARGE OF THE WORLD?

NO ONE!!

老布殊十二年前提出建立世界新秩序,但由美國牽頭時代,似乎告終。真空要填補,但無論政治,經濟,全球五大洲各有各亂。

內地情況尤為令人關注,西方歐美亦明顯左派抬頭。

環顧目前全球問題,簡單分為三個,包括意識形態、還債、同增長。呢三大課題,比複雜更加複雜。

無錯,往往亂世就出英雄,但過程之中,英雄未出現,個個都會爭出位,以求達到英雄之路。

有經濟就有選票,歐洲已經體現呢個情況。令人遺憾係,愈嚟愈多人打倒昨日的我,甚至搬出似是而非理據。

好似歐洲,左派抬頭,民心思變,多左聲音,包括當年積極推動美國滅赤既薩默斯都加入倡議,增長比一切來得更重要。

更多類似既意見,就製造更多錢唔使還既理由。!!

美國亦跑出克魯明,乘住諾貝爾經濟學獎之名,公然向老師、以及十二年前、聘請佢嘅伯南克發炮,真教授定係偽學者?

美國學界開始分辯背後嘅真面目。

克魯明向伯南克提議,或者命令,不外乎係叫佢印鈔唔停手。有趣係,克魯明以新凱恩斯學派自居,但係依家暗投奧國學派,一味鼓吹貨幣政策。

反而,真正係奧國學派信徒既RON PAUL,比佢清醒好多。

所以,美國有網站依家只係稱呼佢為專欄作家,而唔係教授。再入肉啲,直情會叫佢做影子聯儲局主席。

但克魯明積極推銷貨幣政策既同時,一個美國 ISM數據,再加三位有投票權理事既言論,已經變咗向佢掌摑。

如果克魯明,薩默斯係代表著抽水。默克爾,薩爾科齊,同德拉吉,就係失敗既標誌。過萬億歐元,換嚟係經濟更差,反對聲音更大,甚至地位不保。

意大利,西班牙,法國等等,PMI數據同恐怖兩個字掛勾。但從鐘擺效應分析,愈恐怖,豈不是愈有轉機!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)