不歸路

希臘一次,又一次做其金融市場「爛仔」。

有工唔做,有錢唔還,有事就扮可憐,以為喊下就得。結果,兩年嚟,希臘問題成為近年困擾市場最耐既單一問題。

其實,最佳結局,係踢走希臘。但最困難決定,亦係踢走希臘。

因為,歐洲人傾向保守,保守即係無膽。德國作為龍頭,受夠一次又一次勒索,政府唔急,但傳媒急。

華爾街日報再次以歷史視野看今次危機,當中包括訪問左前希臘總理「帕潘德里歐」。

既然人不在位就可以海闊天空,帕潘德里歐爆料話早喺2010年同德國總理默克爾談判時,對方已經明確表示「救援計劃」一定會帶嚟傷害。

即使基金組織同意希臘可以優先經濟改革然後再削債,默克厭已經表明反對,指嚴格既緊縮措施要同時進行。

帕潘德里歐形容要挽救希臘、早已經係「不可能任務」。

德國明鏡一不做,二不休,向德國政府索取九四至九八年內部文件,決定踢爆歐元面世之前,原來有幾多巧合,幾多視而不見,甚至幾多造數例子!!

根據來自德國政府百幾頁文件,當年總理科恩,對歐元始創成員財政狀況,一早感到不妙。

其中意大利情況令人懷疑。德國官方白紙黑字記錄,意大利忽然削債成功,令德國官員覺得唔對路,更形容意大利嘅財政數字,形同基金粉飾行動。

奈何,德國心雄,始創成員都踢走,即係歐元未面世,等於提早玩完。同時,法國堅持,意大利唔玩,佢地亦退出。

結果,呢個錯,十幾年後今日,火山終須爆。

德國牽頭既歐元俱樂部,入會條件似緊實鬆。有意大利在先,新加入者個個做數。呢個結一定解唔開,更何況拖得太耐、越滾越大,已形成不歸路。

魯賓尼話,歐元會逐步瓦解。呢的評論,中學生城市論壇都識講。

歐元係咩?無疑,好一段時間,係強勢貨幣,依家為止,仍然係美元之外,地上最強。

但諗深一層,歐元,講到尾係利益關係既標誌。

德國無歐元,繼續用馬克,佢地享受唔到較低兌換優勢,繼續保持出口。

至於爛仔成員,加入歐元,就係一種地位確認既身份,等於質檢總局既品質認證,問題係你信定唔信!!!

所以,歐元區成員,大好,細好,個個都係享盡搭順風車既利益,個個都係FREE RIDER。

但世上無免費午餐,食飯亦要俾錢,十幾年利益累積,出得來行,就係預左要還!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)