Stay in May?

放完一日勞動節假期,就到左傳統所謂「Sell in May」既五月分,不過同往年唔同,大行對「MAY」似乎重新演繹!

由Sell,由大行變成STAY IN MAY,部分進取啲既,更加話要Long in May,唔通又係另一次「逆向思維」?

摩通同花旗都呼籲,今個月千祈唔好沽貨。

摩通話,傳統五月沽貨,命中率其實唔高,今年更加唔好試。

美國經濟特別係消費市道仍然強勁、歐洲可能改變緊縮政策、內地政策又開始啟動、加上估值因素都利好市況。

唔單止唔好沽貨,策略仲要進取。

花旗呼籲,投資者要五月買貨,佢地睇好中資股表現,話中證監下調交易費用相當利好股市,完善新股發行機制亦加強市場質素,由於整體宏觀政策仍然傾向寬鬆,相信股市已經見底。

不過瑞信認為股市喺三季先會出現「拐點」、面對上半年經濟持續放緩,會令企業盈利預測持續被下調,要靠基數效應同政策支持,股市先可以回復升勢

始終股市經過過去一個月、都累積左唔少調整,加上內地近日推出多項措施支持股市,港股假期前都已經偷步跑上,今日再跟隨內地股市造好,最多升近3百點,再上到去「個半月」高位。

不過好似瑞信劉紹文劉老師所講,而家企業盈利先至係剛剛開始向下調整既周期,咁快就相信大市見底,可能係太早,真係要撈底要幾時,劉紹文話「大約在秋季」喎!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)