劇本

如果無估計錯,六月份會係今年最精彩既一個月之一。

如果無估計錯,一個月後今日,全球幾大央行,至少有一半,會忍唔著手!!


劇情發展往往係按需要編排,扭轉操作完結在即,美國數據全線轉差,六萬九呢個數字,即將會啟動聯儲局官員轉軚事件。


轉看另一邊大陸、歐洲央行會議在即,個勢亦既定,德拉吉今年內第二次放水。澳洲之外,最大風險係祖國把持不定,真係做一個四萬億.二點零計劃。


事態嚴重、唔止歐美嚴陣以待,中國亦預定應變方案。包括發改委、人行、銀監會同外管局等中央部門,已經開始研究,一旦希臘退出歐元區嘅應對方案,當中唔少得、當然係推出進一步穩定經濟措施。


央行未做傻事之前,輿論界率先造勢。估QE3 比例,即時增加到五成,大摩更牛到估八成機會。


薩默斯貴為前財長兼經濟學家,公然呼籲歐美各國趁低息,有咁多借咁多。


的確,美國十年債息跌至1厘43既歷史新低,德國債息更罕有出現負回報,薩默斯話任何私人企業既CFO而家會做、就係趁低息借錢同延長債務限期,佢認為政府無理由唔係做相同既事。


但佢無講,條數點還呢?


有趣係,被指為泡沬之父既格林斯潘,反而提出七九年理論,話市場為保增長蓋過美國龐大赤字問題嚴重性,一旦財政懸崖呢個因素又成為造淡理由,市場利率就隨時好似七九年咁,升至九厘或以上水平。


格老擔心既事情,肯定唔會短期發生,但說明一件事,就係央行一有行動,稍為控制市場負面情緒,好快,市場又會發掘新既問題,因為太多問題,拖得實在太耐,連茶餐龐既大叔都識講,專業既投資者點會唔知?


零九年之後,股票無長期持有呢回事,作為投資者,只能盡快揣測央行既舉動同決定,然後FRONT RUN。


情況就等於玩傳遞不斷膨脹既氣球遊戲,盡快趁個波爆之前,傳俾下一位。


央行政策係咪有用?呢個問題,已經唔係重要。兩輪量化寬鬆,對市況支持長久性,一次比一次短。但唔緊要,市場要,央行一定會做。


不過毫無疑問,依家比零九年問題更大。當年,區內經濟撐得著,依家?歐美,新興市場經濟同一時間向下,借新還舊日日如常。


我地要對沖央行風險,但千其唔好長情,咁既環境,無估值吸引呢回事!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將