難為知己難為敵


仲記得一年前喬布斯臨終前、將蘋果「托孤」比庫克時,最後一個願望係「毀滅Android」,因為佢係一個由蘋果偷返嚟既產品。

而家,庫克可以同喬布斯講,我做到啦!

反觀對方,就仍然未消化到事件,事隔兩日,南韓報章話三星高層、仍然無法接受美國法院指控佢地侵權既裁決。

三星既高層更表示,今次法院既判決,對佢地來講係最壞既情況。佢地已經決定進行上訴。

庫克就形容,裁決對蘋果、以及全球專注研發既人員,都係一個重要日子,象徵既唔單單係專利或者金錢,而係原創同創新既價值觀取得勝利。

有參與判決既陪審員話,審訊三日就作出決定,係基於三星內部既電郵、一再提出應該將蘋果既產品特徵放到自己既產品上,加上三星管理層迴避問題,令佢地好清析作出決定。

當然十億美元對三星來說,佔今年預測盈利只有二十分一,跟本只傷及皮毛。

但華爾街日報,由判辭嚟判斷,事件做成既深遠影響、肯定高於三星要支付既十億美元罰款。

受惠Google 開發既Android 智能手機系統、三星、HTC、索尼甚至係內地品牌好似中興同華慧,喺第二季搶佔既市佔率達到近七成,遠高過蘋果兩成既佔有率,好大原因係Android做到百花齊放,「機海」策略搶佔晒中高低市場。

有美國既法律同科技界專家,日後Android智能手機既開發商,會大幅修改現有既系統同硬件,避免被蘋果起訴,結果係減慢手機推出既時間,同時係提高左產品成本,最終令消費者要付出更高代價。

其實數蘋果同三星的關係,可以用「糾纏不清」來形容,雙方既是敵人,同時又互相依賴三存。

可能各位都知,蘋果最大供應商,正是三星的晶片。

一旦三星使出大韓民族硬橋硬馬性格,停止向蘋果停止供應部件,豈不是人類科技史上一次重大倒退?

講到底,喬布斯生前認定的敵人,不是三星,是開發Android的Google。

不過由於Google 早就決定Android不收費,他們只是依賴平台帶來的廣告收益,所以蘋果雖然很想告Google,但由於沒有真憑實據對方有商業利益,根本無定埋手!

事件仲有兩個潛在贏家。

一年前諾基亞決定另辟戰場,唔採用Android而投向微軟既Window Phone系統,一度被視為失敗之作。

不過今次裁判就令諾基亞可以趁著空檔搶佔市場,而更多手機生產商預計亦會投向Window Phone陣營。

由諾基亞股價反映,由六月低位,現在已經反彈了一倍,或者已經說明了一切。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將