文藝復興

日日嫌悶,其實日日精彩。事關金融市場不按劇本辦事,既然無路可捕,每日都可以係一個驚喜。
 
正如沈大師把脈所言,論基本因素,股票早早賣掉。但市場從來係一個炒賣平台,升要理由,跌要借口,咁岩,個市升就要升。
 
跌浪之中小升浪,可以令人陶醉,君不見舊年十月萬六彈上二萬一,人人以為牛市重臨。按沈氏理論,五千一浪重演,難道二萬三可期?
 
市場氣氛好,什麼事情都係一句「It's possible!!!」。
 
法蘭西零增長,德國增長放緩,係事實但奈何亦係好消息。基本因素欠奉,技術難玩,預期更難揣摸。
 
歐央行大統帥空炮盡發,市場未有落空之餘更憧憬升溫。歐洲謊言效力之久,年底財經大事回顧,定會記載。
 
人人話,美國強項戲弄市場,但做預期玩感覺,拍馬追唔上歐洲。文藝復興,歐洲印象派抬頭,名家個個玩感覺玩得出神入化,
 
承師印象派,再秉承歐洲人浪漫,感覺預期,我地自問唔係對手。
 
歐洲淡倉拆倉潮,規模計三年幾嚟最多,連CDS好倉盤,都係史上最多。憑超級馬里奧一句相信我,市場竟然信以為真?
 
首席末日博士麥嘉華形容自己獻出處子之身,公然要買歐洲股,唔通佢越老越糊塗,迷戀了國王的新衣?
 
話明撈底博彈,低殘概念非歐洲莫屬。大戶直言,睇好同睇淡,係相對性問題,由過去十二至十八個月淡倉不斷累積,到稍一拆倉平盤,效力之大正合炒家之意。
 
你信歐洲改善?你信債務問題解決? 呢刻好難令人信服!!!
 
淡友永不言敗,舊腳本作廢,全新編劇,故事情節大致係八月狂想之後,九月眼睙盈眶,因為鬥牛勇士西班牙病情未癒,救勇士先要踢走希臘宙斯。
 
當然,劇本著名subject to change,萬事要開局揭曉,你信以為真,就唔應該繼續靠金融糊口。
 
肯定係,以市盈率計,歐美水平超越三月高位,估值提升,但盈利預測卻跌,市場到一個地步,浪漫不再,又會再問值唔值。
 
今日華爾街日報有長文,形容列根年代以來的大牛市,已經到三十年頭,雖然中間有起有跌,但整體趨勢都係向上!
 
但奈何「憤怒牛」經年月洗禮,早已變成老牛,要再發力、恐怕也是強弩之末!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)