泡沫之城

承上篇「有前無後」,本地又如何消化?

花旗國印鈔局十紙會議記錄一出,市場歡喜若狂。
 
但中環人十五分鐘時間,看畢整份會議記錄,即時反應就係,弊,大事不妙了!
 
花旗國大搞無限期超級量化寬鬆,香港亦變相會啟動印鈔機。零九年前後至今,香港貨幣基礎數字證明,美國貨幣政策對影港傳導性之高,難以抵檔。
 
香港行聯匯,錢繼續氾濫。中環人大膽假設,無事無幹,恒指三萬,樓價指數二百,毫無難度可言。
 
作為香江苦人,警報已響,對策不外乎二,包括盡快買樓,有幾多買幾多。二,手頭港紙,一張不留!!
 
歐,美印錢預期升溫,等運到三年幾,財金官員,以至特區之首,可以不斷重複外圍不明朗,小心風險,但經驗告之,每次有官府評論,資產價格愈升就愈有。
 
但同三年前唔同,當日中原城市指數曾經見過五十樓下,依家係一百零六以上,資金效應,樓價不跌,爵士曾當日解決唔到既問題,依家偉大特首,又有何絕招!!
 
話明絕招,當然要最絕。
 
行資金管制?基本法唔俾。退而求其,用外匯儲備將全港五萬個貨尾收歸政府旗下,轉為公屋,同居屋,但出現呢個情況,賭率係一倍一萬!!
 
近日天氣起伏不定,天空烏雲密布,八十八層高既景色,就係雲疊雲,總之就一舊雲。
 
七一之後,有人幾乎完全失縱! !歐美好戲連場,此時之刻,白頭人令人倍加掛念。如果人還在,你估會點呢!!!
 
BUBBLE CITY或有待拯救!!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)