老吾老

對沖基金被譽為係市場入面,叻人之中既叻人。

勢估不到,一年又一年,實力功架一一現形,截至八月三日為止,全球對沖基金平均回報百分之四點六,跑輸股市之王既標著五百指數同期一成二升幅。

能夠跑羸大市既叻中之叻,只有一成一對沖基金,換句說話,全球有百分之八十九既叻中之叻,原來係唔叻!

原因何在,足夠一篇論文,但歸根結尾,投資唔得,就係運不與我。

可能因為戰績差,或受干預之手左右,叻中叻既對沖基金,投資策略變得進據失退,好聽些,係無路可捉。

索羅斯為例,三十年拉勻,佢表現仍然冠絕全球,但三十日平均,佢表現可能全球榜末。

正當市場中人忙於預測市況之際,個別大鱷開始問一個問題,就係WHAT'S HE THINKING OF??

到底索羅斯諗緊咩?

有此疑問,正正因為索羅斯買FACEBOOK吃市場一驚之後,更入股曼聯成為第二大股東,完全爆冷。

大鱷之王染指臉書,有可能喜歡其全球社交平台,推動自己哲學思想,叫做講得通!!!

但對紅魔鬼動心,市場覺得理由只有三。

一,係曼聯隱藏價值係出面睇唔到。二,佢,或者佢新婚妻子係曼聯迷,於是為博紅顏一笑。

三,最直接,索羅斯傻左!!!

盈利大跌,上市集資縮水,集資額不足還債,兼且以廿倍市盈率計,以估值衡量,唔應該係索羅斯杯茶。

既然唔符合第一項假設,除非佢或者太太係曼聯迷,否則,索羅斯真係傻!!

有觀察家話,信索羅斯傻,先係最傻,佢愈叫黃金終極泡沬,就愈買金,證明佢愈老愈精明。

再者,大鱷對球會有興趣,其實早有前例,零八年索羅斯就曾經向負債累累既意大利羅馬球會,一度考慮敵意收購,但最後關頭先至放棄。

所以,從正路諗,曼聯商譽較羅馬更值錢,曼聯可能太貴買錯雲佩斯,但只要解決曼聯四億四千幾萬英鎊負債,英國球圈認為,呢隻紅魔,價值釋放潛力最大。

美國格雷澤家族控制曼聯呢幾年,球會私有化,透明度大減,無論球迷同其他小股東對內部財務一知半解,有口難言。依家上市了,就正如巴菲特名言,潮退後就知邊個有著褲。

評論唔排除,索羅斯睇準曼聯上市,反而令格雷澤管治進一步受批評,再來一招半招財技,將真正惡鬼逼退,令紅魔鬼價值提升,到時索羅斯就會願望達成。

具具幾億,佢賭得起!!說到底,曼聯上市係錯,抑還索羅斯愈老愈精靈,我們肯定買重後者!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將