消失的交易大廳

最近有無去上海? 喺金融區出現左個怪現象。
 
我知你講咩,內地股民稱呢個現象係「消失的交易大廳」,原因係愈來愈多證券公司,面對成交萎縮,為左削減開支,陸續關閉證券行既客戶大堂。
 
曾幾何時,呢類大堂一度係證券行必爭之地,甚至連中證監都發出通知,要求將交易大廳整得舒服啲! 
 
不過而家巡一巡上海東方路,會發現好似係齊魯證券、或者係銀河證券,都減少左呢啲交易大廳數目,有啲就算唔關門,都已經烏燈黑火!
 
呢啲交易大廳到底有幾多生存價值? 仲記唔記兩星期前傳出左中信證券巨額虧損29億人民幣?而家搵到元兇,傳出呢個謠言,就係成都一個證券經紀喺呢啲交易大廳聽番來,之後再喺網吧傳出去。
 
內地股市熊市已經步入第5個年頭,唔少股民而家去到證券行打發時間。八成既交易電腦無人用,有股民打牌、捉棋、甚至織毛衣,甚至微博流傳有張相,係有個股民喺空空如也既交易大堂「洒太極」,股民笑言既可打發時間,又鍛練身體!
 
唔怪得有證券行甚至喺黑板上寫著「本周工作重點-- 引導客戶交易期間不要打牌」! 問你死未?
 
面對一潭死水既股市,有投資者諷刺自己由股民變「棄民」,係被中央遺棄既一群!
 
更經典係有基金經理棄股養豬。大家唔好笑,係真有其人,仲係華廈基金上海分公司總經理,舊年不堪股市折磨,選擇離職返家鄉務農養豬,臨走前仲將自己幾袋名片,用碎紙機粉碎!

其實都咪笑人,股市成交轉弱其實都係全球現象,美國如是,就算本港散戶咪一樣喺度吹水? 經紀趁空檔揸的士早有所聞,難怪大摩今日都出報告,話呢個股市寒冬要預備長期作戰,將388目標降至72蚊!美林仲跨張,預期中港股市今年ADT,即係每日成交量會下兩成八同三成三!
 
講下講下,好在我地啲節目一早多元化,既有每日樓市又有商品有價,夜晚仲有Moneycafe 同華爾街速遞,否則恐怕連觀眾都會離棄我地!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)