財政天劫


FOMC會議室即將座滿人。

鴿派陣容頂鼎,激辯可能欠奉。

QE與否,無需爭論。

傾既可能係有限額,定係無限量。

彭博認為,環看歷史,伯南克算係聯儲局最進取,最具試驗力既史上唯一主席。

幾年間,聯儲局資產負債翻一翻。

超低息延長又延長。

但論評估經濟準繩度,有經濟學博士資格,並唔代表經濟預測準。

五年嚟,聯儲局80次年初經濟預測,75次要調整,只有五次唔使修訂。

而佢下調增長預測次數,佔左六成六。

經濟預測唔得,政策有無用?

股、匯,債表現已經有答案,全數反映市場預期一定加馬印鈔。

資金氾濫,尋求回報,垃圾有價。巴克萊篇制既垃圾債券指數創出新高。

正如摩根大通指,製造資金氾濫係市場唯一推動力。

商品大王羅傑斯話,伯南克即將製造超級通脹,加埋依家面對既天文數字債務問題,全球最終出現「財政天劫。」

印鈔成為常規政策,但好多人會話,大選前,聯儲局未必會有政策舉動。

錯。

1952年到依家,十五次大選年,聯儲局足足有十次調整過貨幣政策。

較令人觸目係92年,聯儲局拒絕進一步減息。

結果老布殊落選後,點名批評佢提名連任既格林斯潘令佢失望。

廿年後今日,奧巴馬會唔會對伯南克講,我提名你連任,你無令人失望?

歷史終有記載。

而貨幣政策係咪最終由伯南克摧毀?歷史更應該要有記錄。

既然QE已成定局,對在太平洋彼岸的我們,又有多大影響?

中環人話要解答,首先要全城先尋找到陳德霖。

尋他不代表他能幹,而係假如幫佢制定貨幣政策既鴿南克,再次印鈔。周五之日,陳氏總裁到底會唔會講野?同講的咩野?

第一個問題,機會唔大,極其量佢可能喺八十八樓自己同自己講,但要解答第二個問題,就要假設佢會作出換屆後首次露面,到時講咩?

以下係一段模擬講話,命中率高達百分之九十九點九!!

「我地留意到美聯儲決定買債,即係所講既QE3。
雖然市場對美聯儲既決定早有預期,但金管局一如以往繼續密切留意市場情況。
我想提醒大家,資金多可能對資產價格產生潛在催化作用,
增加泡沫形成機會。市民一定要留意風險,我地必要時亦會採取措施。
最後,我想強調,環球市場波動,穩定匯率機制相當重要,我重申,聯匯維持不變。」

明知老調重彈,中環人話,想八十八層落樓,無非係太耐無見,想知佢肥定瘦左!!!

隨時又有大量資金,賓卡告戒,我地得三條路揀。

一,係明知錢唔值錢,盡快使曬佢。
二,相反,明知大禍將至,盡快儲多些錢。
三,繼續做人,繼續搵錢。

正如魏德曼所講,印鈔就如上癮不能自拔。亦如羅傑斯所言,超級通脹加世紀債務最後財政天劫,大家等著瞧吧。

既然今日唔知聽日事,活在鈔來的時間,三個選擇之中,或者應該今朝有酒今朝醉,使曬算!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將