紙幣

舊年,不斷有人話世界末日。世界未末日,但人類既想法,已經愈嚟愈末日。
 
無限印鈔後廿四小時,巴士,地鐵,茶餐廳,話題離唔開樓,同錢。重點依然係,點可以喺有限既時間,不斷貶值既銀紙,可以盡快買到樓。
 
簡單一條數,當畢業無耐年輕人,月薪二萬,三百萬一層樓,唔使,唔食,唔玩,都要三點七五年先可以儲到首期。
 
唔好忘記岩岩過左既三點七五年樓價升左八成!
 
即係三點七五年之後,如果樓價升勢未完,又要等多三點七五年,不斷循環,好可能到到斷氣前一刻,仲諗緊過去既咁多個三點七五年所為何事。
 
中環分析員話,銀紙貶值,而且係無了期既貶值。銀紙係咩?銀紙依家只係一種交換工具,但論升值能力,比紙扎鋪入面既陰司紙更低。
 
因為前者過去十二個月貶值,後者反而加價。
 
一年前買十扎陰司錢既價錢,依家買唔番。聽到呢度,係咪可悲呢?
 
所以思歪,加攞命,過去兩周幾乎合共五招,地產代理會同你講,你仲怕咩?政府從供應著手,但改變唔到一個現實,就係物業已經成為市民儲蓄既主要部份,唔怕買貴,最怕無買,更多人有咁既諗法,就會製造更多恐慌性買樓。
 
最諷刺係雖然金管局收緊第二套房住宅按揭,效力一日貨仔都無,過去周末入市氣氛持續,主要屋苑都錄得30宗成交以上成交。
 
新盤更乘機大賣! 本來驚政府出手、迎海同瓏門一再延遲開售,而家多得伯南克,將本來預期最重手的按揭招數,打發得無影!
 
伯南克警告左我地,儲錢無用。但自己又會埋恕自己,無錢無用。矛盾兼無奈!!
 
可以點?樂觀而積極,九月十八日機會又嚟!!
 
廿蚊一注,頭獎八千萬,夠買八個太古城六百七十五呎單位,或者大約十八個黃埔四百幾呎既單位,所以機會嚟拉!!
 
廿蚊,一個希望,再唔係當自己做左善事,也心安理得吧?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)