點計四毫一?


只值四毫一。

潛在跌幅九成七。呢個係里昂最新給予比亞迪目標價。

里昂形容,比亞迪無範得。半年業績令人失望,所以大幅下調今明兩年盈利預測九成幾,最多預佢賺4500萬人民幣

至於備受關注既汽車業務,里昂彈,比亞迪舊年推出嘅SUV車款S6,7月付運量只有3千部,比年初跌咗6成2,遠遠落後對手,面對競爭加劇,嚟緊唯一出路不斷減價促銷。

因為咁,里昂用除稅前盈利計算,比亞迪最值錢既汽車業務,加埋只係值兩毫子一股,汽車電池業務值九仙。

加加埋埋計出四毫一呢條數。

四毫一代表比亞迪要創歷史新低,因為02年上市以嚟,股價最低係個七。

又或者,用比亞迪每股帳面值大約十港元計,就相當於股價對帳面值零點零四倍。

比對番其他大行既目標價,全部都十蚊樓上。里昂報告說服力肯定備受質疑。

但原來,負責撰寫報告既分析員樂天虎,舊年獲華爾街日報最佳分析員獎。

話說佢原來係愛之心責之切,最初佢睇好比亞迪,但親身試過揸比亞迪嘅電動車後,就睇淡,結果一筆成名。

如果樂天虎再下一城既話,巴菲特就係百分百輸家,股神遇著樂天虎,結果會係由大賺變輸突十七億港紙。

開市埋位占少總結: 繼高盛計錯數彈弓手事件、里昂匯豐廿八蚊、瑞銀神華一零一之後,里昂四毫一比亞迪被選為四大經典報告之首,亦令里昂實至名歸,四大佔兩席,貫徹里昂瘋人院集中營既招牌。

致電身在星洲既樂天虎,阿虎話人怕出位,分析員怕鬧,不作回應了。

其實,有線財經只係想親口讚佢一聲,無佢呢份報告,就啟發唔到我地既獨立思考。更重要係,要阿虎知道,我地知你用心良苦。

因為,以比亞迪重要性,研究報告有幾深入分析,未必有人會欣賞。但一個出位目標價,十二頁紙,我地通通睇曬。

樂天虎引證,分析員有幾本事,無用,目標價先係佢地立場,就等於女士們一對高跟鞋。

四毫一子,更加證明,里昂係一間不折不扣既獨立研究機構。行將寄中信證券籬下,呢枝歌仔,未必可以再重彈!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)