大海無量


今日開始,要向天主教廷申請將一個人列入做「聖人」!

外國傳媒形容德拉吉就好似「救世主」一樣,拯救一眾陷於苦海既投資者!

由S&P同納斯達克指數反映,美國根本就無發生過金融海嘯,過去兩年日講夜講既歐債危機,原來都無出現過。

納指真係「地上最強」,單睇一隻蘋果,十二年來股價累積升9571%,即係足足一百倍!

中環呢邊一樣愈戰愈勇,貼近尾市仲沖高六百點,特別係國指,升幅少過半成都嫌寒酸!

過去兩個月烏蠅飛過都聽到既證券行,完全變左另一個世界,幾乎以為係拍緊「大時代」!

有經紀笑行家今日收市後唔使再去揸的士!

當然買得起成個資產市場,全靠係四大央行力挽狂瀾,09年以來,聯儲局夥拍歐央行、英倫銀行同日本央行,向市場注入總額達3萬9千億美元既資產,市場點可以唔歡呼喝采!

講番德拉吉,今次OMT高明之處,就係靠兩招做到左右逢緣,一招係貨幣手段、另一招就係政治手腕!

先講沖銷,名義歐央行通過沖銷可以將印出來既新錢重新由銀行體系抽走,貨幣理論假設咁係唔會構成通脹。不過明眼人一睇,就知呢招其實只係用來「呃」阿太唔識野!

咁就要先理解歐央行既沖銷機制,目前佢地只係透過向銀行提供有利息既一星期存款,將印出來既買債既鈔票由銀行體系抽走。

不過呢啲停泊喺歐央行既存款,正正就係銀行可以用來向歐央行借錢既合資格抵押品,結果變相啲錢又返到去銀行體系!

另一招被認為更高明,簡單講就叫「金蟬脫殼」,原因佢將點樣界定尋求援助既附加條件,完全交比IMF!

通過抬高IMF地位,德拉吉成功安撫左德國對購債計劃既反對聲音,兩日前仲撐行長魏德曼,阿太已經轉軚支似ECB。

市場已經開緊盤口,賭佢幾時會繼前行長韋伯後辭職!

外國媒體都讚德拉吉呢招高明,喺確保OMT順利實施同時、又令各方面既政治力量又保持穩定。

兩日前我地講過央行統治世界,今日已經證明到確有其事,不過凡事有利有弊,投資者過分依賴央行行為,事實係中央銀行無可能照顧大家一世,最終都係要靠經濟有穩固同堅實既復蘇,但呢個日子幾時先會真正來臨?

講到底,人性鍾意接受掌聲,面對德拉吉兩個月前一句「信我啦」,佢作出左中央銀行家有史以來最豪賭既一鋪大細,而家叫做SHOW HAND 贏晒三家,伯南克自己看在眼裡,然後再望望電視機入面猛話要炒自己魷魚既羅娒尼,相信佢心入面會點諗,都唔需要多講啦掛!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將