同枱CEO


每股由過百蚊,跌到得番幾蚊,仍然對思捷關心既人,不外乎佢仲係股東,又或者要睇下思捷呢班每年數千萬人工既高層,到底有咩法寶可以力挽狂瀾。

作為藍籌,思捷管理層近年就等同奧巴馬上身,CHANGE!!

對方靠印鈔,而思捷業績就靠回撥。

全年經營溢利十一億幾,不能忽略係上半年已經有七億八,即係下半年唔夠四億,仲要入面有六億九係回撥,即係話,一旦無回撥,下半年經營虧損有三億幾,差過預期。

思捷下半年無論盈利大數,同營業額都未得,思捷還可以賴關閉分店,還可以用回撥充斥。

嚟緊點,思捷繼續發揮一招,只管信不要問。

但有進步既係,柯大俠始終有一手,下令全公司高層,兼所有董事列席見媒體同分析員,背後兩大意義明顯。一,思捷仲係一間陣容鼎盛既公司,二,係我柯清輝做到既野,之前高漢思都唔得。

更有趣係,思捷業績,大部份時間由已於今日卸任既范德施解晝。

一方面當然顯示佢為人有交帶,但法例上,佢唔再係思捷人,因為思捷已經公佈范德施離任,由外人身份講解業績,說服力無問題,話曬份業績係佢親手湊大。

但范德施始終欠股東一樣野,就係到今日,佢都無穿上一條真正思捷出品既牛仔褲出嚟,事關牛仔布產品,正係佢上任當日話既主打。

新任主帥馬浩思眼仔精靈,係咪可以寄以厚望,時間會證明。

馬浩思頭炮話,要內地,孟加拉、印尼、印度直接採購服裝,以節省成本,其志可嘉。

問題係採購既野,講求網絡,思捷正係之前無集中自行採購既經驗,似乎馬浩思真係要發揮在Inditex 的物流高手本色。

更大問題係市場比較少留意既現金,舊年佢地淨現金由廿七億幾,降至十四億八,未來怎樣應付轉型既一百八十五億預算計劃呢?

令人擔心係,舊年思捷廣告相關開支十五億,已經係全年盈利近一倍,簡單計,今年再有同等廣告開支,甚至搵多幾個男女名模,思捷咪會負現金流??

毫無疑問,思捷未去到一文不值既地步。但既係上市公司,又係時裝品牌,困難比任何企業來得嚴重。

因為股東要盈利,但客戶要品牌質素。思捷要改革,要改LOOK,就要先將之前既產品一筆勾消,而用大量現金不斷償試,但期間幾乎無盈利增長可言,從思捷例子,股東同產品支持者矛盾盡顯。

思捷目前既企業對銷售值,係零點五倍,全球上市品牌最低。比H&M三倍係搖不可及,比有利可圖品牌平均一至二倍,亦不及格,撇除股價,思捷既估值告之,市場預期佢地係繼續虧損。

又或者由好處著想,思捷今日匯報,佢地新Line 產品由草圖設計到上架,已經可以收窄到8至12個星期,算係向Fast Fashion 邁向一步。

但同Inditex既 ZARA比較,人家每間分店只係有三日存貨,新設計既產品只係需要十五日就可以上架,一個星期賣唔出就會收埋唔賣,似乎思捷仍要努力。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)