夫子自道


開市埋位占少,今日來個夫子自道由淡友轉為好友的心情:
「呢個四眼口水佬,長期巨熊上身,面目可憎,連瑞信劉老師都警告佢,再咁固執,終有一天會有報應......

瑞信天王問面目可憎之人,想唔想快樂,做一個快樂既投資者?

想既話,就要少一份頑固,「希望在明天」呢五個字最識用於投資者,要搵希望,就要發掘值得有奇望既事情。」

所以,正當十居其八都驚經濟數據差,內地政策欠奉既時候,其實就要開始諗低基數效應帶動,就算盈利無真正明顯改善,數字上最少都會有。

只要市場由唔信、到半信半疑,再成為共識,咁就搞掂。

如果咁不幸,嚟緊經濟數據同盈利同比再要差,好簡單,認命,抵死!!!

亦因為咁,市場開始有個新想法,將今年餘下兩個多月全數write off,差的,預左、無政策估到,賭既係,出年得,只要有人肯賭,箭咀就有機會向上,亦符合股市係買預期呢個玩法。

無疑,個市升幾多,升幾耐,甚至係咪會再升?無人敢肯定。但肯定,所謂市況好轉,都極其量係一個紙醉金迷,今朝有酒今朝醉既升市,事關市場其他活動,可能繼續一概死寂。

香港市場,同IPO呢三個英文字連成一體,今年例外,嚟緊可能繼續。自欺欺人既說法係,大圍新股活動低迷,信者不幸了。

美國扣除一隻臉書,上市活動仍然活躍,新加坡銀行家忙過不停,馬來西亞幾隻新股通通上
定價,為什麼沒有香港份?

人人歸咎係內地經濟轉差,但經濟差豈不是應該增加公司資金需求?講到底,現今困境都是民企帳目問題惹的禍,導致投資者唔想買,保薦人唔敢做,監管者唔敢批。

情此之景令人聯想光復上水運動,投資銀行界有否需要搞一個光復港股運動呢?理由簡單不過,中資民企惹來的煩腦,竟要由香港市場來承擔,呢的或者係食得咸魚抵得喝。

中資IPO呢碟飯,我地食足廿年。佛利民說對,那有免費午餐?

有時好懷疑,小加到底是否星州無間道?

人人力爭,他卻放軟手腳。近日傳交易廣場大裁員,但據講係小加無間道大增商品相關人手致。

都好,少一宗IPO即係少一宗潛在中資帳目問題發生,幾好呀!!!諷刺係,今日大炒憧憬反彈,主題還是中資股。

商品大王羅傑斯同末日博士麥嘉華話,美股即將調整,但羅傑斯話,中資股仍可以吸納。

羅傑斯話,佢唔相信內地經濟會崩潰,市場目前充斥太多有關中國既利淡睇法,但就忽略中國仍然係全球重要經濟體,未來十年只會更強大。

羅傑斯於中資股零七年瘋狂時間,佢一直叫人唔好買,但到依家,佢相信投資機會已經浮現。

似乎真的值得大家參考!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)