我「貼」,伯南克!

恐怕今日諾貝爾和平獎公布一刻,最唔順氣一人、應該係坐喺華盛頓聯儲局總部既伯南克!

過去三年歐洲產生出來既歐豬危機,令全球金融市場「生靈塗炭」,而家居然可以攞到一個和平獎,莫非其實係要贊揚佢地「先置諸死地而後生」,先破壞五國既經濟,然後由歐央行德拉吉出一招無限買債,協助德國阿太「默克爾」一統歐洲大陸,完成和平使命!!!

如果咁講,真係難怪伯南克深深不忿,不過唔緊要,下星期佢仲有一個最後機會!

「貼」伯南克可以攞經濟學獎!!!

既然先有奧巴馬攞到和平獎,跟手又有歐盟而家由伯南克攞經濟學獎都有道理!!!

仲記得一個月前聯儲局年會Jackson Hole上,當時大家都對有無QE3十五十六。

結果睇完佢個篇近乎學術論文既文章,都「丈八金剛、摸不著頭腦」!

對經濟學家來講,睇伯老篇文夾硬將幾個當代既諾貝爾獎經濟學得主既名、支持自己QE既想法,當時學術界已經有唔少不滿聲音,不過礙於伯南克今時今日聲望可以「隻手遮天」,大家都唯有忍佢一忍!

除左伯老之外,路透社亦一如往年,按著佢地自己過去一年既「引用文獻」資料庫既數目,揀邊幾位先係今屆諾獎大熱人選。

首選又係佢,耶魯大學既Robert Shiller,觀眾應該都好熟悉佢,一來佢幾年來都上左熱門人選榜,加上佢有分創立既「CASE- SHILLER」樓價指數,已經成為公認最具代表性,每個月公布既表現都有參考價值。

SHILLER 學術上最著名係佢對金融市場、同資產價格表現既波幅指數,不過美國人更熟悉,係佢早喺07年前預言樓市泡沬,佢寫既一本「Subprime solution」,形容次按危機點樣逐步形成,而當局又置之不理,絕對值得一睇再睇。

至於另一個熱門「Stephen Ross」,佢隸屬既研究所正係85年諾獎得主「莫迪利安尼」所創立,求先伯南克喺Jackson Hole年會發表既論文,正係 「莫迪利安尼」既研事支持QE!

掉轉頭講,作為中國人,我地反而想莫言今次奪得諾貝爾文學獎,有內地博客不禁想到目前仍然身在內地既張五常,慨嘆一句到底諾貝爾經濟學獎、幾時會照顧下中國人?

其實「張老」都睇「化」,呢幾年喺內地都係潛心寫作,反而國慶長假期間老人忽發其想,話如果比佢頒諾獎比「在世」同「已去世」人士,佢首選會係鄧小平、次選朱鎔基、第三選擇就有三人齊名:包括戴卓爾夫人、列根、同前香江財爺郭伯偉,仲慨嘆郭伯偉當年創下既香江自由經濟制度,屹今都難再翻尋!

咁樣講,到底中國人係咪值得攞諾貝爾獎我地無資格說三道四,不過觀乎今次莫言攞獎,居然可以引出內地一眾出版媒體股分全部漲停板,恐怕都係諾貝爾獎創立111年來,只係得中國做得到!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)