哈撈喂,無情雞

HALLOWEEN SUPRISE,大吃無情雞。

全球投資大行,過去九至十二個月,原來一直後備PLAN A 同PLAN B。

PLAN A係炒人,PLANB都係炒人,兩者之分在乎幾多人。

瑞士邦之手既瑞銀,就揀A,大手裁一萬人。瑞士邦話,一年前方案已備,但勢估不到,事隔近十二個月,揀既係當日預計最無可能選擇既方案。

投行中人係咪人人自危?唔係,因為預左,亦慣左。

雖然有云「出得來行,預左要還」,不過對唔住,海嘯後既肥雞餐一一欠奉。

三個月通知,就三個月前通知你,返多三個月,好行夾唔送。

呢三個月,基本上係軟性監獄。

位?已經再唔屬於你!! 電腦?密碼被終止!!

好既,係俾你遲到早退。

衰既,變相鎖你入會議室八個鐘。

被裁既,肥雞已死,無裁既,花紅照派。中環人話,大行絕招係,先裁員後派B,因為有前者出現,先確保後者發生。

於是,表現唔好,一定炒,表現一般,同表現大部份時間好,都通通出事。

慳到既,部份歸阿公,部份確保星級員工繼續獲分B仔。

市場係現實,投行係殘酷,但殘酷背後,繼續係迷失。

以瑞士邦為例,投行界最搵錢既定息業務,佢地竟然撤出,改為集中財富管理業務。

瑞士邦迷失例子,近期時有發生。日資野村?由擴張,到唔知想做咩,兩年既事。美林相反由收縮,變擴軍。

任克英之前,原來美林從德銀重金禮聘投行主管,佢行內無人唔識,被譽為係交易巨人。

投行失方向,監管之外,係嚴重缺乏DEAL FLOW。以為股市會改善,交投會增加,點知?
趕尾水,做新股,一隻復星醫藥可以打殘其他新上市部署。

現實的講,市場還是五行欠水,當有人高調話,背後有大水喉,極其量可能係一條飲管!!

市場唔肯承受風險,連對沖基金錢都要湧入定息工具,難道金融界侏儸紀公園有待續集?

三年嚟,買重中國而新開設既對沖基金,據報,平均十間有五間消失,或縮減規模。的確,投行仍然唔敢唔買重中國,但公開講,跟實際做,往往兩回事。

知唔知外國評論點稱呼約翰曾既買家印花稅?

係叫ANTI- FOEIGNER TAX!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將