紅十月

十月、最令股民憂心既到底係咩?

如果你答係咪「紅十月」、或節後開紅盤,咁你就錯晒!

今個十月長假國慶遇上中秋,唔少股民為左散一口悶氣,都舉家寧願去旅行,結果所有景點都出現爆滿人潮,好似華山更出現過萬人通宵滯留山頂既情況。

到長假前一兩日,大家都變成只係關心到底仲塞幾耐車、同埋係咪可以準時返到崗位!

有網民話,如果人滿之患唔係喺長城、而係出現喺股市,你話幾好!

市況淡靜既程度,連CCTV 既財經頻道都寧願講下景點熱況或者公路有幾塞車,所以關心股市認真程度既人、可能我地香港散戶仲要多一些!

二千點係咪失守,似乎愈來愈「Irrelevant」!

雖然你睇內地媒體一面倒唱好十月,甚麼「紅十月可期」、「升市不是傳說」,「宏觀經濟回暖」,總之講到你會信好似好有希望,不過大家都知內地喺維穩既大前提下,其實呢啲唱好言論大可不理!

今年八月憑著一句預測、上證跌破二千點而成名既海通分析師陳瑞明,就繼續預測大市未見底,估計仲要跌多一成四,落到千八點先係真正底部。

其實真係要真心佩服呢啲肯講真話既分析師,因為喺內地唔怕官府壓迫講真話,真係一啲都唔容易!

不過中環人話,大家未必需要太悲觀既、畢竟萬事萬物都有周期,A股你總唔信會跌到零!

以今時今日A股市值計,PE回落到11點4倍,對上一次咁低、已經係08年金融海嘯時。
而且同往跡比、PE遠低過過去十年既20倍,甚至平過MSCI新興市場指數12點6倍水平,似乎呢個角度睇,係「平」得有道理!

而且叫投資者買A股既大師愈來愈多。繼商品大王「羅傑斯」後、金磚四國之父,高盛資產管理主席奧尼爾,亦贊同喺BRIC中,呢個C係特別抵買,因為唔少人係低估左、好似係醫改同社保改革對消費行業既刺激。

奧尼爾話,如果你自問夠勇氣,而家夠膽買消費股,將會係一件非常有趣既事。

不過我地就慣逆回思維,既然內地估值真係咁低,我地調掉頭睇睇港股PE去到十五、六倍,既然香港慨念都係Buy China,人家A股明年就跌到只有十倍,咁點解資金仲要留喺香港?

今日瑞銀叫人沽港股、增持A股,都唔係無道理。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)