劇情需要


選擇喺供股權屆滿最後一刻現身,邢李㷧回朝思捷,留低既問題比答案多。

劇情典折,引人入勝,思捷單係呢半年,人事、股價、鋪排,既可拍成電影,亦可有一部比MICHAEL LEWIS寫得更精彩既財經小說。

思捷故事,更代表民間智慧,正式戰勝大行分析。君不見,當思捷話供股,大行間間話不利股價,個個分析員幾乎建議沽出,唯獨民間智慧,即時想起六個字,「唔簡單」,「實有野」!!

總之就係陰謀論輩出,驚死大家諗唔到咁!

於是專欄寫手,股評大師,甚至小小股民,直覺係有得炒。事到如今,證明我地智慧有時真係比大行叻!!

邢李㷧閒閒地有幾百億身家,但要量化佢值幾錢,MICHAEL YING名字,權益表一露,首日值四十五億。

因為,佢代表著思捷最光輝時代,因為佢代表最熟識思捷既人物,更因為佢,思捷呢部小說,故事安排與結構,幾乎肯定會出人意表。

人人將思捷同炒股拉上關係,反而思捷,同點解兩個字更有關連,因為每提思捷,就要問點解。

點解思捷之前咁多高層調職,點解無端端要搞個一百八十億品牌更新、點解話明話夠錢,突然又要供股、到依家又會問題,思捷係咪以一百八十億大計,加供股為名,易手為實?

總之就太多點解?

柯清輝、供股,邢李㷧、一連串名字揣測可以無窮無盡。

邢李㷧係咪重奪大股東地位,佢係咪對思捷忍無可忍決定復出,抑或好似柯大俠咁講,係「愛之心、護之切」? 又抑或邢兄背後另有金主?

用番柯清輝既說話,無人係邢李㷧肚入面條虫,點知!!!

坦白講,依家個個諗到出神入化,自以為拆局專家,但對著思捷呢班小說作家,篇劇高手,對佢地嚟講,我地點想,可能佢地眼中,新聞界先係傻仔。

高手過招或者另有高人!!

思捷充滿神秘,買思捷回報可以甚豐,虧損又足以清袋,就算唔介意冒險,事前最好先來一次體檢。

三幾年間,潘祖明、高漢思、周福安、范德施相繼去也,作為曾經局內人,佢地未算清楚,但點都略知一二,咁耐以嚟,佢地對外無講過一句半句關於思捷既事,這才是神奇!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)