無英超的日子

由我地自己把口講英超播影權,尷尬?

對不起,無野係值得尷尬,因為無咗就無咗。無咗,固然不值得慶祝,但亦唔代表世界已經末日。

瑞信證券幫我地算帳,零七年有線喪失英超播影權既三年,合共虧損三億。

而重奪英超到依家,單係兩個財政年度,有線無因為英超賺錢,反而兩年再蝕多四億。

用一個比喻,明知洗好多錢,同完全唔洗死都要死,兩揀一,選擇容易。!!

從另一個角度,有線今次其實係對本港球迷有貢獻。假設你既喜歡英超,又愛西甲,連日職聯同港甲都喜愛,以後,一個機頂盒,幫襯一間就搞掂。

成本上,我地幫你慳番!!

如果閣下係NOW既用戶,瑞信亦幫你計過數。佢地既資料係,NOW現有一百一十七萬訂戶之中,有三十五萬係有訂購體育頻道。

好,假設有線因為失英超,失二十萬用戶,換句說話,NOW體育頻道合共用戶就增加至五十五萬。

瑞信用市傳既中標價二億美金計,NOW來年英超頻道,每月收費七十八蚊,足夠回本,月費上比CABLE便宜兩蚊。

數字上,就算你唔CUT我地,有線都幫廣大球迷最少一年節省廿四蚊。

瑞信劉紹文喺報告提到,由於NOW有互聯網,同手機平台,理論上幫佢地拉低英超上客成本,所以新英超頻道月費,極有機會低過七十八蚊。

佢教路,純英超FANS,效益上,訂一條英超頻道就足夠有餘,千其唔好俾SALES說服,訂購整條體育頻道。

缺乏競爭,消費者反而受益,聽落其實相當諷刺!!!

我地變相造福廣大球迷之餘,咁我地又會點?

自由市場,我地會點,其實由閣下決定。劉紹文話,佢暫時仲未決定係咪CUT CABLE,原因,正正係有線財經節目好睇,夠可觀!

雖有賣花讚花之嫌,不過要重申,劉老師佢真係白紙黑字,喺每周報告「巨人與哥利亞」中寫下!!!

對於一批懷舊觀眾,佢更認為,CABLE既電影,娛樂台既內容,足夠有餘值得呢批懷舊觀眾繼續留底。

其實,我地一早都知,劉紹文愛懷舊,舊時仲讀緊書,偶象之一,原來就係王祖賢!! 所以咪日日播你睇!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)