還拖

就政府進一步打壓樓市,地產建設商會四點回應,由於早已流傳,新意欠奉,簡而言之就係,錯在你先,放過我吧!!!

樓市升跌,係由最大地主,即係政府、發展商、同買家三個市場群體左右既結果。無政府人為減少供應,無發展商高價開盤,無買家願意追價,樓市唔會搞到今時今日既地步。發展商歸咎政府,于理不合。

但堅叔,梁志堅一段發言,言簡言駭,作為發展商代表,佢批評額外印花稅,兩年之後又三年,大有氣結之感。更甚係,佢一句,政府BUY TIME一語中的。

梁志堅講得好,新加坡樓價升,但星洲有地隨時可推,唔似香港,又公屋,又居屋,又唔知咩屋,講到尾,構思多多,土地欠奉。

堅叔的確係高手,買家印花稅政策反響極大,看官一再強調,新加坡都有啦!!但佢一句到肉,唔可以咩都同新加坡比,背後喻意盡在不言中。

中環人話,說穿了,香港,新加坡雖係競爭對手,但香江小島現在任何政策,都只會搬新加坡作為合理化依據,政府信心有多大,毋須多講。

樓市瘋狂,喪炒既背後其實源於恐慌。建設商會俾政府回覆中,點名聯匯之下既低息環境,係鐵一般事實。

低息鼓勵借貸,目前既低息兼通脹,更加將恐慌、蠶食、蒸發,等幾組字眼同一時間扯上關係。

香港最新通脹維持百分之三點八,偉大祖國比香港低兩個百分點有多。論通脹率,香港只係比印度、印尼、越南低。可惜,人地高通脹但有利率,我地,既有通脹,但零利率。

陳德霖變身安培晉三,香港技術上無限QE。今年,香港負利率大約四厘,對七百萬人幾大影響?

我地以本港港元總存款三萬九千八百幾億港元計,負利率四厘,數字上,今年港元存款喺無人輸錢,無人唔見錢、無資金外流情況下,已經蒸發一千五百九十幾億港元,為番即係每名港人平均存款蒸發二萬二千七百幾蚊!!!

二萬幾蚊,不明不白,咁就無左。二萬幾蚊,記著,講緊只係今年!!舊年,同樣以負利率四厘率,大家無多二萬幾蚊。為聯匯,香港人單係二零一一至二零一二年,每人其實夾左四萬五千五百幾蚊,合共加埋超過三千億!!

我地覺得攞苦嚟辛,但少數人仍然認為相當值得!!

當然,上述數字係粗略,同埋係為量化香港死守聯匯, 港人撇除資產價格急漲之外既實際現金成本。

以往,我地話人不務正業,只顧投機炒樓,又串人,炒樓賺錢,僅拜LUCK FACTOR所致。

時代變左,依家買磚頭,避開現金,已經係一個BASE FACTOR。好難不同意吧?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)