市不成市


內地股市表面叫A股,但名不符實,,極其量只係一個U股市場。

論排場,炒傳聞,講就A級天下無敵,要數市場、監管者、以至投資者質素,其實只值U級,UNCLASSIFIED!!!!

曾幾何時,內地股市跌,內地媒體評論矛頭直指外資集體唱空,依家,連外資都幫內地市。

我地統計十間大行對內地股市睇法,間間話好,間間話要買。內地更無得抵懶係、連渾水之星卡臣仔,公開宣佈放棄唱衰中資。

諷刺之極係,水哥仔嫌透明度太低,限制太大,簡單講:我對你無興趣!!!

內地股民輸得太多,個個別得百無聊賴,當日因為市跌,圍罵財政部,圍攻證監會,反而令人懷念。

無所事事,連鬧都慳番,佢地只係寄情於另類創作,將指數低位解碼為「救救我吧」!!「救救我妻兒」等等,亦將郭樹清易名為郭輸清,講得好聽,係最不滿發洩既一種,但骨子裡根本係自暴自棄!

連錢可以輸、鬥志不能輸既投資者基本原則,都配唔上,呢點肯定係香港散戶值得自豪!

輸盡多年,內地股民,投資者好難再西班牙鬥牛上身,但可悲係,內地上至分析師,下至小股民,其實搞唔清點解股市跌。佢地歸咎新股多!!

但最吊詭係、一有新股,佢地又趕快豪炒!!! 佢地埋怨限售股解禁規模大,但自從股改後,無一個月係無限售股解禁,再者,里昂用盡多年數據,結論係限售股解禁多少,同內地股市升跌關連系數,其實低於百分之零點五,換句話,係「攞來講」。

股市有買,有賣,有LONG,亦有SHORT。股民不再LONG,渾水之星拒絕SHORT,家不成家,市不成市。

監管者想咁,又想咁,大計鴻圖,推動什麼長期價值投資,變相下令公司派息,但有無認真想過,內地人對「息」,有幾認真先?

如果係著緊息既高低,佢地唔會跑去借高利貸,之後又貸上貸。

美林形容,郭樹清係改革者,但改革可以一敗塗地。股息稅徵收辨法,已經等同香港SSD,連市場根本要既短線買賣都被曲線打壓,又係市不成市例證之一。

內地人怕新股,又怕股份供應多,跌市只識「扮死狗」,香港經歷多次跌市,至少依家普通老散對市盈率,折讓,溢價、回報率等等名字,已認識越深。

一個月內跌百分之七,個個嘈,個個怨,但從未聽過內地分析人有提估值水平,市盈率高低呢回事。

或者,佢地深明,中國股市今日所謂估值吸引,係充斥內銀等大價股低殘效應,撇除的話,A股談唔上抵。

張化橋說對,解決內地股市困境之一,反過來係要大量增批股份發行,加大新股供應,由供應去盡快推低市盈率。

近幾個月,市場充斥陰謀論種種,聽最多,係企業同央行博奕,因為央行拒絕降準,企業就拒絕將資金存放內地,從而製造資金緊張之局,逼小川就範。

如果屬實,如果再睇埋股價,咁就形同玩火!!!說話至此,中國U股市場,似乎要寄望神仙打救!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)