象與馬


大象與馬分手事件,未致於震憾股壇,但總令人稀虛萬分。

大象者,匯豐是也,而馬,當然係馬明哲管理既平保。

八年多前,因憧憬而結合,結果男既另有他想,女既,亦嫌對方俾唔到自己安全感。

匯豐盡沽平保,未曾成事,但肯定十劃有八撇。匯豐火速回應傳聞之快,未曾試過,訊息固然明確,係要話俾市場知,我去意已決。

在情在理,有商言商,匯豐今次沽平保,義氣有餘,匯豐無欠平保,相反,只有平保欠盡匯豐。

合作欠奉,協同缺乏,更甚係,匯豐當年先入股一成,再履行承諾,接收高盛為首原始股東股份。

平保其後卻二話不說,先來一次發A股,繼而向新橋增發股份,之後更以超靚價配股俾周大福。

三宗事件加埋,匯豐持股量,完全未有沽貨情況下,已經被攤薄四個百分點。

可以算係,攤薄到無朋友做!!

義氣換來攤薄!!!攤薄結果係無朋友做,匯豐可能當日錯信平保會利用自己平台銷售產品,結果事與願違。

從現價計,匯豐盡沽,獲利最少廿六億美金左右,一級資本比率再升十七點子。但匯豐其實唔係今時今日先同平保同床異夢,試想,平保高峰期股價百二樓上,比今日高出超過六十蚊,單係呢個差價,已經令匯豐少套現八百多億。

為情,為義,匯豐少收八百多億,就算唔認同匯豐,我地亦好應該向歐智華致敬。

義氣唔值錢,當日入平保,入交行,入上海銀行,主帥龐約翰,艾爾敦,鄭海泉,均俱往矣。匯豐以利取代義掛帥行頭,不再愚笨了。佢手持交行,上海銀行,甚至透過恆生持有既興業股權,去向在在值得關注。

事總有巧合,興業今年再集資,恒生決定不參與,入帳方式亦索性更改,小心眼既中環人認為,匯豐集團對旗下中資金融股投資持股,取態有變。

無錯,匯豐當日既義,係建基於將來自身利益。可惜,一年復一年,持股四成上限距離甚遠,交行合作只限信用卡,其餘一切空中樓閣。但以匯豐目前品牌,人民幣業務既網絡,與其假手於人,倒不如求己力併,內地江山自己打!!

匯豐手持平保值七百六十五億港紙,交行值七百二十,加埋興業同上海銀行,粗略估計,隨時可套千六億。

只要歐智華吹雞,呢筆額外套現既義氣錢,幾乎肯定會令大象銀行,成為全球最高資本比率既銀行。

喺依家既環境,你要義氣,同幻想,抑或實力,同資本安全?

值得一提,平保潛在接貨人,非歐美資金,亦非淡馬錫,跑出既係泰國首富謝國民。此君愛國商人也,一早投資內地。

以匯豐行事小心,注重禮義既習慣,要沽貨,一早會同阿爺表達心跡。如今殺出正大二字,莫非被中方選為第二淡馬鍚,加入做接貨機器,以後有咩,可以嚟同佢地傾下!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將