眼前虧


十二年嚟首次批股集資。

據負責承銷既投資銀行話,接受認購唔夠半個鐘,已經獲得足額。

目前未知邊的機構投資者認購,亦有消息話,大部份由中資接貨。

以配售規模六十多億計,話大話唔大,但相當於港近所已發行股本大約百分之4.8。

雖然比港交所股東大會獲授權增發既最高比例少,但對股東來說,未來三年買入一個無增長的業務,但先吃眼前虧就係盈利被攤薄。

目前無一個單一股東,可以持有多個百分之五股權。

今次配股,係繼之前發行可換股債券後第二次集資,前後加埋涉及過百億,

港交所之前同意用大169億港元,收購倫敦金屬交易所LME。

匯豐之前計過,就算港交所同時配股,以及再進行其他融資,只要配股價係一百蚊樓上,對每股盈利就無太大影響。

港交所亦強調,收購完成後,效益會好大。

承銷團指,唔少對沖基金喺獲悉港交所配售條款後,主動查詢要貨。

巧合係,港交所星期四沽空金額超過三億,按日大增近七成,佔佢成交比例達到四成半。

港交所收購LME已經獲得英國監管當局批準,等埋英國時間,下星期三獲得當地法院通過,就會正式完成。

據了解,港交所會視乎情況,盡快利用LME平台,喺本港做商品交易。

可能連港交所都意想不到的是、今次集資反應太好,居然連累到鄰居金管局。

喺歐洲交易時段,前後不足一個小時,金管局要兩度承接美元沽盤,沽出港元。傍晚先向銀行體系注入三十八億七千幾萬港紙,一個鐘頭後再向市場注入多十九億,令到全日注資金額超過五十八億。

過去一個月以來,因為資金流入同新股集資,金管局已經先後向銀行體系累積注資超過四百億元。

銀行界話,同今個月大量資金流入唔同,今個星期既美元沽盤,好大部分都係同集資潮有關。

先係今年新股王人保集資超過二百億。

到港交所為左融資收購倫敦金屬交易所、破天荒配股集資超過六十億,都增加左港元需求。

由於銀行近日成交較薄弱,預期呢啲美元沽盤,都會繼續由金管局承接。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將