雄霸華爾街

一二年十二月二十日,紐約交易所一班老出市代表,係一個殊不好受既日子。

佢地怕,新主ICE洲際交易所會大事革新,取消交易大堂,甚至大規模裁員,亦驚紐約華爾街從此變天,總之就大事不妙!!

的確,以往州際交易所每次收購,都山盟海誓大堆保證,但ICE呢三個英文字,全球金融界都知係代表言而無信,事關佢每次應承,最後例必反口,所以今次索性三箴其口。

交易員驚係有道理,ICE進取既作風,咩都會做得出。

金融時報可能玩弄幽默,認為由於交易大堂公開喊價已經係全球歷史遺跡、既然所餘無幾,以ICE恨錢既程度,就算轉售每日交易大堂既場內直播版權,另外再賣片段,已經夠撈一定油水,故此ICE未必會取締公開喊價。

講真,交易大堂既交易未必有利可圖,但太多增值業務涉及,其實搵到錢。以簡單一個電視直室播劏房計,呎租貴過IFC,無講大話!!

十年歷史既ICE,買二百二十年歷史既紐約交易所,有人戲言係經典既戀母狂。

ICE其實舊年老早就聯同納斯達克交易所向對方動手,但因為監管機構不批,結果擱置。

佢地睇中的咩?對唔著,一定唔係股市,事關你同美國人講要經NYSE做股票買賣,對方實笑你。

以佢地得兩成市場佔有率,據講無咁多添,根本就不成氣候。ICE睇中,其實係紐約交易所控股公司泛歐交易所既衍生產品業務。

可憐既係紐約交易所,幾年前先易手於歐洲股東之下,現在回歸美國人控制,促成佢地再次成為人球,原因又同香港有關!!

你睇香港幾把閉!!!

華爾街日報披露,紐約交易所下嫁於泛歐旗下,有結算功能,但無業務改善,九月份開始,紐約泛歐展開內部討論,結論係NYSE不消數年,會步入日落黃昏,毫無前景可言。

適逄內部認為,港交所高價收購LME,係釋放紐約交易所價值最佳時機,結果就咁同ICE一拍即合。

ICE係一匹野馬,管理層猶如清兵,心口有個勇字,英國佬唔鐘意呢種性格,令佢地就算同香港出價均等,收購LME亦都落空。

但憑呢種進取特性,佢地十年間,由一個小型電子交易平台,同賣橙汁期貨,依家成為全球第四大交易所巨無霸。

中環人話,ICE並非善男信女,佢地除左形象欠佳之外,其實視野廣闊,對全球金融市場局中局掌握在手。

所以稍為留意,佢地三項核心業務就係結算,商品,同衍生產品,已經變相話俾大家知,股票無得做。

如果以結算平台計,佢地完成收購後有利率,定息產品,自己本身擁有能源,商品以及炭排放權結算系統。

從好方面諗,日後佢地有機會玩曬,但另一角度睇,眾多產品集中一個交易所品牌,萬一系統三長兩短,其實進一步加劇全球市場交易風險。

二百幾年歷史既紐約交易所易手,其實更盡顯資本主義背後用完即棄既象徵,紐約交易所確實大勢已去也。

ICE橫向發展暫時成功,某程度上亦暫時確認港交所既策略,係國際交易所發展趨勢,今次又被小加威多一次。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)