央行已死

八個月嚟再見一萬點,以往,一萬點日經,每每係震驚市場既失兆,每見一萬,股市必插。

但今次,對日本嚟講,一萬點,背後係無限希望!!

安培晉三呢四個字,最少值兩成,兩成係代表日股今年升幅,大部份時間係喺呢個幾月發生,以升幅計,贏歐洲,贏美國,G7之中表現最好。

日本央行開會,重點唔係會否加馬寬鬆,而係寬幾多,鬆幾耐,同玩幾大!!

安倍上台前話一定要加馬量寬,上台後,佢幾乎變相指令日本央行將通脹目標加倍。市場信,信既係日本央行無等頂著老細!!

無論日本央行現任行長白川芳明,同之前幾名前任,對製造超級無敵終極版QE,一直逃避。

一個係咁,兩個係咁,分析話,因為每名日本銀行界都知,終極無限版QE,隨時會令日本終極玩完!!

日本執政黨想印銀錢,貨幣貶值,刺激經濟既同時,會降低實際債務開支,條數計得相當準確。

但日本央行亦知,貨幣貶值,債價跌,日本隨時仆直。

須知,日本尚可以吊鹽水,係銀行體系仲未出事,雷曼爆煲,仲有條件四出併購。但同其他國家國債由外資持有唔同,單係日本銀行體系,持有既日本國債,就相等於佢地一級資本比率總和既九倍,債價跌,銀行體系會資本不足,以佢地目前平均得七倍一級資本比率計,即係隨時死得!!!

安倍晉三係政治世家出身,阿爸係前外相安倍晉太郎,外公係前首相岸信介,安倍俾外界印象係政治生涯佢係打不死!!

亦信佢能夠令日本力拯狂瀾於既倒。但有條件拆佢招牌,暫時係靠白川芳明一個!!

雖然羅博士唔承認,不過白川芳明的確係在自己能力範圍內,努力保持央行獨立性。

喺日本民主黨現屆政府施壓下,央行雖然今年先後四次擴大量化寬鬆規模,不過白川芳明一再強調,以貨幣政策對抗通縮,幫助有限,仲話央行喺量寬政策太進取,存在風險。

亦因此佢被日本朝野各黨派政客,視為「眼中釘」。

雖然日本央行具有法定嘅獨立地位,可以自主決定貨幣政策。

不過,安倍晉三話,會要求央行加大力度對抗通縮,同接受政府制定嘅百分之2嘅通脹目標,比而家嘅央行百分之1嘅通脹目標、高一倍。

仲指明如果央行唔遵行政府嘅指令,會透過立法、改變喺九八年起賦予央行嘅獨立自主地位。
都話央行已死,剩底的、只有只懂印錢的疆屍央行,信乎?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將