尋找升市的理由


升市有大戶,升市有大鱷,鬼子佬做世界?OUT啦!!

單係,ETF三個英文字,市場可以升得如痴如醉。因為,全球金融市場,新時代,新環境之下,其實流緊係ETF既血。

以今年為例,野村統計既數字,資金淨流入中資ETF有三十一億美金,扣除ETF,截至上星期為止,資金反而係淨外流。

至於港股同期既ETF淨流入額,有七億美金,即係三十八億左右美金ETF流入額,製造放大效應,相關衍生產品,升市時升突兼製造既羊群效應,對我地既市場升跌,有絕對既影響!!!

好簡單,市場睇好中資,但市場同時懶於思考,一隻ETF...DONE!!

ETF認購多,發行商買貨,相關衍生產品推,買貨效應可以不斷重疊。而今年,更罕有係,國指升,內地跌,溢價越拉越闊。

以往,有溢價代表貴,但套用A股ETF,市場卻解讀為A股係無理由唔升,所以,溢價製造更大羊群效應!!!

ETF有幾普及,十年資產規模翻幾翻。作為全球最大ETF發行商,貝萊德ETF阿頭月初就講過,全球ETF規模,由依家一萬八千億美金,再急升十倍,絕對既不出奇,更非跨下海口!!

ETF熱賣,簡單方面之外,近年異常普及,亦同星級大戶多次出閘脫腳有關。試想,你信約翰保爾森,結果佢輸你一年錢,再輸你第二年錢,一年又一年,借口一個疊一個。

金融市場滲透ETF血液,主要原因係大戶已經相當依賴ETF呢項投資工具。金融時報更講過,就連主要基金或者金融機構、退休基金等等,旗下既債券好,貨幣好,定息好,太多組合內既工具,其實係ETF!!!

ETF既年代。任白頭老早提過由於唔少涉及衍生產品,交易對手風險其實相當大。證監會早年慧博士專欄亦早有提及,留意買ETF,其實必未直接追縱市場表現。

香港近年,有正視過問題,抵押品要求提高左。但現時,新興市場概念充斥,衰在唔少新興市場開放有限,ETF投資呢的市場在在限制重重,衍生產品充斥背後,英國當局一早就提過當中既潛在風險。

當然,市旺、興奮,市場對既有問題唔會留意。最簡單睇,星期三A股升百分之三,相關ETF可以升百分之五或以上。

記唔記得,黃金上千九,係ETF掃高,老行尊話,黃金跌到呢個位,同樣係拜ETF功勞。

ETF,隨時可以變身ECF---EASY CRASH FUND!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)