熱錢比併


說時遲,那時快。陳德霖總裁成為開口即中,預言最準既中央銀行首腦。


話有錢入,即刻有錢入。錢即使無形,但錢的確聽攞命支笛!!

聽佢支笛,抑或喜歡佢咩都唔做??

只係錢自己先知?話關注,話留意,唔夠八星期,接錢七十億美金,單係兩星期內,接錢總量已經高達二百四十億港紙!!

熱錢比併,誰與爭峰!!!小心人,往往小心眼,有留意的話,錢入係就算慣常,但固中細節,仍然甚有話題。

截至星期一下晝四點半為止,金管局幾乎每日先有承接美元沽貨,但巧合係,每次承接數量均等,次次五億美金,相當於三十八億七千五百萬港紙。

由於次次一樣,中環疑問當然係點解?甚至翻查,有咩一定要係五億美金先可以交易?

根據財經拆局追縱,原來又同攞命有關。話說,臨近年關,港元資金緊,適逄港匯處於兌換保證強方,其實近日不止五宗港紙盤觸發結餘升,只不過係每次金額太細,於是金管局定一個不成安排!!!

詳情係,攞命希望三大發鈔行,最少儲夠五億美金沽盤,先好煩佢!!即係,無五百球,金管局唔會啟動兌換保證。所以,呢個解釋到,點解近期次次係五億美金,或者係三十八億七港紙,以及係何解美電報價多次穿曬位,結餘都無郁。

中環人話,五億美金已經係調整後既要求,原來之前僅僅要銀行儲夠三百五十球就足夠啟動兌換保證。由三百五十球,調高到五百球,點解呢?

當然唔係代表金管局懶,而係視乎成交而定,成交既然唔多,政治上,結餘郁動太頻密,外界話題咪會多!!咁咪唔好睇??!

以官方截至十月份最新數字睇,經銀行體系結餘流入既資金大約百五億,十一月數字肯定爆燈,十二月?同樣大有可能也。

如果用舊年數字做參考,舊年同期貨幣基礎再加新增外幣資產合計既總資金流入係八百二十億港元,如果逄年底就代表資金因為各種需要而加快流入的話,中環人觀察,似乎今個月,流入金額或者過千億!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將