風雲人物


「BELIEVE ME, IT WILL BE ENOUGH」

就係呢一句,令金融時報認為係歷時三年既歐債危機轉捩點,亦令佢地選出德拉吉成為今年風雲人物。

德拉吉接受金融時報訪問、形容當時自己只係一心諗著市場會理解自己既講話,仲笑著話自己事前無排練過、自己無演戲天分。

金融時報話德拉吉呢兩句簡短既評語,影響力唔止係即時,甚至係持續至而家。

同前任特里謝比較,金融時報話德拉吉更加勇敢,佢一旦決定做一件事,就唔會讓步,包括不惜同德國央行行長魏德曼公開決裂。

不過德拉吉喺堅持同時,亦有好好既政治手段,包括成功遊說德國總理默克爾支持自己。

德拉吉重申,喺決定推出無限買債計劃OMT既時候,事前並無問過默克爾意見,完全係獨立進行。

不過OMT高明之處、係一方面無限量進行,同時又對借錢國家有好嚴格既條件,結果係唔需要借出一分一毫下,令歐洲國家債息全線回落。

金融時報問德拉吉,覺唔覺得自己係拯救左歐元既人?

德拉吉只係話,佢個人認為,2012年應該係被紀念為歐元既長遠價值觀、重新出發既一年。

因為歐盟、歐央行同IMF 組成國際代表團,對一些歐豬國家提出種種財政限制,不少國民認為自己國家早已拱手送上國家主權。

德拉吉話,一啲負債高既歐元國家,願意嚴守財政紀律、並唔代表佢地放棄主權,反而大家可以有共同價值觀,先至令國家主權更完整。

訪問到最後,金融時報問德拉吉呢一刻有無感到「如釋重負」?

德拉吉反問記者,呢一刻有無存在過?然後話自己從來只係一個向前看既人。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)