技窮?



只係一日,呢間放緊盤嘅二手居屋叫價加咗十萬,實用呎價近8500蚊

同區嘅其他屋苑一樣加。一個盈翠半島單位,叫價貴咗13 萬。

青怡花園單位更加多17萬。

喺青衣代理話有一成放緊盤嘅業主、都喺施政報告公布後加價。

唔止青衣、港島南、沙田、上水等多個區,反價例子亦比比皆是,反價幅度都半成以上。

不止業主心雄,驚樓價仲會繼續升,代理話買家都加快咗入市決定。

其中屯門就有27年樓齡嘅屋苑,買家無睇樓,已經用破市中心區呎價、實用呎價9千6百幾蚊買樓。

如果信市場反應,其實已經充分說明市場認為特首分報告無料到。

大行亦好放心,叫人買地產股。

大和同花旗都形容,供應情況根本同曾蔭權時代一樣。

事關居屋同私樓,都要幾年後至每年分別提供到四千二百五十同二萬個,同前朝政府一樣。

只係公屋預喺五年後多五千個。

大和話,除咗一路加印花稅,政府短期內已經無計可施。樓市乾升嘅困局要扭轉,只可以等聯儲局退市。

結論係,施政報告成功提振樓市。瑞信形容,樓市不明朗因素已經消除,地產股同樓市亮點再現。

摩通更串到全線調高地產股目標價。

佢地將樓價預測,由原本估跌半成、調頭調高到升百分之五,理由係發展商嚟緊呢五年,喺樓市嘅主導權會更大。

確實、我地日前計過,十項短中期增加供應措施,話提供到12萬8700個單位,但喺四年內推出到嘅,實際唔夠4萬個。

前地政總署署長劉勵超,就逐招去拆局,第一招話要將36幅「政府、機構或社區」用地改規劃,佢預計在區議會拖拖拉拉下,根本無一個法定期限,可能拖2016年前先完成到。

睇番成個規劃程序,政府改變土地用途,首先要刊憲然後諮詢公眾,得到支持,先可以向城規會入紙申請。

去到城規會,要再諮詢,等公眾人士提出反對意見,政府要回應呢啲反對、再做多一輪諮詢,城規會如果最後支持改變土地用途,先會交比行政會議拍板,劉勵超話,成個過程短則年幾兩年,長則難以預料。

對於將13幅綠化地,帶改為住宅用途,劉勵超表明未見過綠化地帶可以成功改功過,而家係咪可以改變?唔知!

唔係要撐政府,不過批評容易、比到正面實際建議的又有幾人?如果政府真係表現出當年做到當年「八萬五」的決心,恐怕到時未需要搵地,好多人都會先沽自己手上樓盤。 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

三十而立的金管局:思良將