像霧像花


市場都幾乎肯定一月會議無料到,只係有無一言半語可以泄露退市天機。

聯儲局喺今年首次議息會議上,委員以11票對1票大比數通過、維持每月購買850億美元嘅資產,包括450億國債、同400億美元嘅按揭抵押債券MBS。

不過高明之處係、聲明前先有個舊年第四季GDP下跌百分之0點1,係09年第二季以嚟最差,結果撲息所有市場無謂猜想!

當局喺會後聲明對經濟嘅評估好壞參半,雖然近幾個月經濟活動增長停滯,大部分係受到天氣等臨時因素影響。

但係家庭支出同企業固定投資增加,樓市亦顯示進一步改善,全球金融市場壓力己經減輕,又似乎對前景有一線曙光!

作為聯儲局頭號「放風對象」,華爾街日報觀點係「無觀點」!

佢地認為,當局仍然預期,經濟將會繼續以溫和步伐增長,就業市場亦會繼續改善。

聯儲局預計,通脹中期將可能處於或低於百分之2嘅目標,目前通脹仍略低於長期目標,只要失業率高過百分之6點5、一至兩年預期嘅通脹唔超過百分之2點5、較長期通脹受控嘅話,聯儲局仍會繼續將聯邦基金利率維持喺0至0點25厘。

眼前經濟好,熟真熟假,無人知。

聯儲局會後聲明像霧又像花,一時對樓市汽車業前景睇法樂觀,一時又話停滯不前。

倘一個月前先加馬,一個月後就大收其效,QE3真是多此一舉! 到底還是有其他原因,似乎要交俾伯南克。

肯定,教授局長任務比以往更為艱難。再印,再買,聯儲局可能輸錢,調頭退市,點控制市場預期,更考起。

似乎伯南克要學鄧小平一句,摸著石頭過河。

債王格羅斯就預計,聯儲局喺出年年初至年中,會逐步放慢購買資產嘅步伐,但QE會造成通脹升溫,所以已經沽長債應對。

截至呢間為止,市場認定伯教授唔會加馬,但佢點退市,無人知。大摩講得抵死,話聯儲局明顯進入第二階段學術辯論!! 但印錢有前科,退市幾乎係史無前例,稍不為神,隨時災難!!

債市資金大舉外流既震盪既市場風險,投行或者因為被教授「點」得太耐,明知你債息一定升,一早FRONTRUN,來一次沽債復仇記,難道呢的就係叫END OF THE BEGINNING??

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)