盈警


清除美國業務瘀血,代價係歷史性首次發盈警。

利豐話,受到美國業務重組、產生嘅成本同額外撥備拖累,全年核心經營溢利,估計會急跌4成。

即使有其他「或然代價」回撥入帳,整體盈利都唔會有增長。

利豐解釋,由於正逐步減少、喺當地嘅分銷品牌數目,對毛利產生負面影響。

公司同時撤換埋美國業務總裁,接替嘅「范禮明」會負責所有日常營運,又估計重組可以喺今年完成。

業務早已被大行質疑,全球化下利豐既採購業務,最近頻頻失去大客,分析擔心中間人既角色會逐步淡化。

其實美國業務表現差,早喺半年業績已經有迹可尋,當時解釋係「扭轉」進度比預期慢。策略日仲話表現會令人失望。

結果係拖低下半年核心盈利,得返大約3億。

如果按盈警倒退4成推算,全年核心盈利會跌到5億2千幾萬。

嚟到2013,已經係今個3年計劃嘅最後1年,要上返15億嘅原定目標,數字要足足翻兩番先得。
////////////////////


去年講過,利豐係咪會步思捷後塵? 兩者相同之處、係同樣之前都係高增長股,無資產,有品牌,市盈率又高!

瑞銀分析員梁裕昌一夜成名,其實當初佢立論好簡單,就係不理美國經濟問題,只係集中睇成本。

最精彩部份,係俾佢地搵到論點,證明利豐過去兩年利用高市盈率,先融資,再收購,對提升盈利作用明顯。仲話,傳統上利豐市盈率愈高,收購愈有著數!

投資者如一心以為利豐採購代理人的角色仍有可為,只是當大企業面對不明朗都要收緊開支時,原來中間這點些微的利潤,都已經搾壓得一點不淨。

所以美國商場有俚語,說同Walmart 做生意根本就係「魔鬼之吻」,做與不做都沒有好下場!


尤記得大半年前利豐講過,希望下半年業務有改善,如今又一次強調,除咗美國業務以外,整體表現符合預期。

講過收購彈藥充足,年底前唔駛再集資。

通告無再交待併購策略,只係話目前正專注改善業績,希望最後衝刺,再喺業務做調整。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)