擴容論


連香港證監會主席唐家成都話,事前無聽過有新版既QDII 同 RQFII。

點解郭樹清、會選擇喺亞洲金融論壇,發表對中國資金市場有咁大影響力既「擴容論」?

據接近監管層消息透露,中證監對推出RQFII2及QDII2反應正面,因為兩者都係喺現有既QFII同QDII制度框架下運行,進行額度管理,投資者都要符合一定資格,並非完全放開,因此風險係可控。

而且RQFII 2同QDII 2都會設定「門檻」,主要係面向境內外、有一定投資能力既高淨值客戶。

其實要開放內地跨境資金流動,早已經係市場共識,原因係「非不為也、實不能不也」。

高盛哈繼銘說出實情,原因正係內地經濟增長有一半係嚟自投資,反映有大量資本投放咗喺無效益嘅地方,因此當局係需要積極為QDII 2做準備,幫老百姓擴闊投資渠道。

值得注意,係過去三年大幅虧損兩成八既QFII,喺過去一個月,唔單止跟隨內地股市急升,帳面回報仲達到兩成七,跑贏大市之餘、亦令海外基金重新對A股前景改觀。

一脈相承係上海同深圳交易所、早喺舊年第四季、已經組團到歐美做路演,推銷正係QFII項目。

零三年起內地引入QFII,多年來外資的投資傾向,均是以藍壽股、龍頭股做主導,十大持倉也是以銀行、家電、鋼鐵股為主。特點係換手率低,幾乎持有後就鮮有沽出。

有中資券商高層預計,RQFII2「起步價」至少達到50萬至一百萬人民幣,初期試點會先放開比港澳台居民投資A股,到時機成熟先開放至其他境外投資者,預計具體操作細節、首批額度同試點機構名單,最快就會喺五月舉行既「券商創新大會」上公布。

中資證券業協會永遠名譽會長謝湧海就預計,深圳、天津同上海等沿海城市,將有望成首批QDII2既試點城市。

中資證券業協會會長閰峰相信,內地喺推出『QDII2』後,會吸引內地散戶買港股,估計佢哋會對本港上市嘅民企有興趣。

佢相信QFII 同RQFII擴容,海外投資者反而有興趣買入A股既藍籌股,特別係估值比H股平既基建股、可能會最先被加倉。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)