似曾相識


高增長神話破滅,以盈利預測下限42億幾計,相當於唔夠百分之1增長,創上市以嚟新低。

扣返上半年盈利,百麗舊年下半年,最差只係賺20億,跌幅近百分之9。

過去一年,市場對高增長憧憬的破滅,殺傷力非同少可,由思捷、利豐、一眾體育用品股,散戶傷亡慘重。百利股價更錄得有紀錄最大單日跌幅,市值損失近二百六十億。

其實翻查紀錄,今天百麗的故事,原來一年前同樣寫過、相同的原因: 庫存過高,市場定位不清,高銷售增長放緩,一切都似曾相識。

只是相同的故事,大家都被股市的牛氣沖暈了頭,令百麗股價破位又破位。

最頂癮係高盛,兩日前先叫人吸納,目標在20元樓上.......

今天當然一眾大行就Face Off,瑞銀認為,百麗股價應該見咗頂,摩根大通都建議唔好再買。

大跌眼鏡,死因同體育用品股一致。

眼見為實。

一直唱淡利豐嘅、瑞銀零售股分析員梁裕昌發現,國內百麗零售點,要將冬季貨以「四五折」大平賣,折扣係歷嚟最大。

瑞銀話,好明顯係庫存急升、先要大減價去貨。

其他因素仲包括,推廣費同工資上升,壓低毛利。

旗下GEOX同KAPPA嘅分銷業務,下半年蝕錢之餘,今年結束埋,仲會有會有一次性開支入帳,今年盈利都唔樂觀。

同店銷售亦繼續波動。前年年底開始走下坡,但都受惠唔到低基數效應,上一季都只係得百分之3。

摩通估,今年數字好難突破百分之8,瑞銀仲話會出現負數。

無可否認,百麗規模的確龐大,逾萬個零售點,而且品牌效應過去不弱。

但存貨滯銷,一方面可能係受「冒牌貨」影響。內地淘寶網就有專頁,教消費者分辨真假,某程度反映問題有幾嚴重。

同時間一年前提過的品牌效應,過去一年百麗都未見有起色。

「不少內地人都話,百麗一對鞋,太貴。比同樣有品牌既NINE WEST完全不值! 更慘,內地要高檔,香港國產品牌無份。攻低檔,NIKE,LEVIS,一早搞左二,三百蚊低價產品攻二,三線城市。」

是否似曾相識?

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)