開夜車


四月八日起,日日五至十一,加時再賽。

經紀反對!!!作為媒體,多野做左! 散戶會食「驚風散」。總之,期指夜市,聽落百害而無一利,為何要硬推??

經紀團體認為,期指夜市,成交既少,但風險大增,容易被大戶舞高弄低,反對固然有其理由。

但中環人話,鬼子佬行、內地中資行、以及港資證券行,三大市場持份者之中,前兩者對期指夜市,其實一直並無異議,反對從來佔少數,換言之,少數服從多數之下,無計!!!

夜市期指,是否會造成大食細,半夜失眠驚天光,當然不能排除,因為市場咩都會發生。但用一個比譬,大戶持倉五萬張,老散合共坐過夜期指張數僅僅五百,用五萬食五百,勝之不武之餘,對大戶嚟講,意義實屬不大。

中環人話,經紀以市場風險,大蝦細為由反對,其實踩下陷阱,為港交所增設夜市現貨市場鋪路,點解?

既然你話有風險,我倒不如索性延長現貨市場交易時間,俾你做足對沖,可買賣期指,亦可現貨套戥,公平掛!!!

留意港交所公布,列舉四點夜市期指理由,老行尊形容,寫得認真,但作得辛苦!! 因為對沖歐美市場風險,吸引歐美投資者,以及增加產品種類,該等目標,由香港有股市以嚟,一直存在。

實實際際,觸發「強推」期指夜市,其實係公布內第二點:人民幣業務是也!!!

換言之,如果今次將強推夜市期指,理解為「小加做俾阿爺睇」,雖不中亦不遠矣。

阿爺並非要封殺華資經紀,亦絕非要配合中資坐大,而係一切為人民幣國際化。

既然貿易結算成事已久,貨幣互換安排逐步版圖擴大,能當上國際貨幣,就要有涉及既相關匯率產品。

所以,五至十一夜市時段,係為人民幣匯率相關產品度身訂造。有人會問,由銀行做咪得,犯不上要交易廣場負責?問得岩,但佢地忽略,港交所有李小加,其他金融機構頂多都係同名同姓,佢地無本事複制另一個李小加。中間涉及就係信任問題!!!

匯率相關產品可以無限放大,種類眾多。但聽著,匯率相關產品成功與否,關鍵唔係貨幣本身,而係先有廿四小時交易。講到呢度,財經拆局可以開出盤口,五至十一只係開始,半年後再檢討、到時廿四小時才屬終極目標。

蛇年,無得蛇!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)