碼頭風雲


碼頭工潮,到底對本港國際航運中心影響幾大?

好多話,有極大影響,物流協會話,聲譽大受損失,亦有更多意見指,船公司會幫襯其他鄰近競爭對手碼頭。到底實情係點?

實情係,暫時未知,而暫時影響係有,但暫時影響未算太大。船公司方面,據從行業了解,台灣長榮的確有十艘貨船受延誤,佢地原本有三艘到港貨輪,依家會外流到其他地方。

至於其他船公司,到目前為止,依然按兵不動。

無疑,根據報道,同向部份船公司了解,因為工潮,葵涌個別泊位處理上落貨時間,由平均三個鐘,延誤到個別係六十小時,即係三,四日左右。

的確,和黃旗下喺葵涌合共廿四個泊位之中,佔最多,一共十六個。但其他泊位運作正常,例如,全球最大既馬士基,由於用緊現代貨箱旗下泊位,已經公開表明,暫時無野!!!

跟開碼頭股既分析員指,香港較深圳同新加坡,港口處理量出名有效率,船公司唔會輕易決定投用其他鄰近地區碼頭。一來,合約簽好,永久轉轉唔易。

二來,外界忽略香港仲有中流作業,葵涌暫時受影響,河內碼頭為首既中流作為可以輔助,所以現時談唔上港口貨運停頓呢回事。

業界指,香港作為中轉港,吉箱同實箱既中轉,技術上好難更改基地。但肯定,如果問題持續,船公司繼續受延誤,情況會好唔同,有日本船公司已經話,有可能轉泊其他港口。

成事件,除左貨櫃處理之外,保險會點?有分析員指,工潮通常唔涉及保險承保範圍,但要睇個別合約而定。

和黃有和黃講法,工會有工會立場,業界話,事到如今,政府未出過一句聲,實屬為奇!!

對於今次事件,有長和觀察家提出,自從李澤鉅接手系內大小事務後,傾向更公事公辨,即是一切以合約為先,加上凡事「練到盡」性格、由建築起樓、碼頭外判、甚至零售電訊業務,均以效益為先,難怪會有怨氣爆發的一天。

但凡事兩面睇,人家依合約辨事,又何罪之有? 況且如果作為長和股東,應歡迎呢種「務實」作風?

難怪當日長和業績記者會,Victor一改低調作風,凡事搶答,甚至打斷父親發言,看來王國繼承人已 正式確立。

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)