伯南克的名單


唔係多得聯儲局提早外洩會議記錄,外界亦唔知,誰是聯儲局朋友,誰與聯儲局毫無交往。

聯儲局提早將會議記錄,電郵俾百五名人士,或機構。

從電郵名單睇,原來,真正同聯儲局有密切關係海外央行,只有日本央行,同歐洲央行。

佢地係唯一兩間,獲提早發放會議記錄既央行。

誰是大行,邊間有影響力?

電郵名單反映,高盛,花旗,法巴,摩通,野村,甚至匯豐,都榜上有名。

作為匯豐股東應安心,歐智華原來有一定江湖地位,匯豐喺聯儲局眼中仲有一定角色。

但講關係,似乎摩通同聯儲局最FRIEND,因為最少四位摩通人士,係提早獲發會議紀錄。

講番今次提早發放會議記錄,據報係由一名聯儲局專責機構關係既高層BRAIN GROSS誤發。

而誤發時間,比原定正式公佈早左足足十九小時,即係,星期二本港時間晚上九點,百五名人士或機構就預先收到,到星期三,香港時間晚上六點半先至發現,最後聯儲局提早星期三晚九點鐘正式公布。

雖然官方解釋係意外,亦搵唔到證據顯示,有大戶從中套利。

但疑問歸疑問,點解誤發電郵後,大約二十小時之後先發現?

發現後,點解唔正式公佈?

更大疑問係,點解聯儲局有百五個包括主要金融機構聯絡電郵在內既MAILING LIST?

而包括多間對沖基金、高盛在內等等大戶,之前係咪一直有預先獲聯儲局發放訊息。

對於會議記錄,聯儲局內部列明,係保密資料,但唔算第一級。

由於從會議記錄可以得悉聯儲局想法,前聯儲局委員「邁耶」從商搞顧問公司後,服務之一就係賣提早發放既會議記錄,據講每名客戶每月收費上萬美金。

敏感資料提早外放事件,其實不止一次。

舊年八月,勞工部就「唔覺意」提早十五個鐘公布新領失業救濟人數,號稱首席市場,監管最好,世界警察自稱,唉!!

市場有鑊氣,資訊供應商亦想盡辦法,美國依家興一樣野,呢的資訊供應商喺勞工部,商務部等等資訊發佈主要機構,安裝超級光纖,為既係用最快時間發放資訊做賣點,向客戶增加收費。

話時話,我地八十八樓陳總裁雖然不在伯南克名單內,但至少佢內地「哎吔」頂頭、小川行長都不被伯老放在眼內,相信佢都唔使咁驚! 

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)