尋找高Yield的故事


當外界仲糾纏於日本印錢對經濟成效之際,引用基金經理比喻,依家有人擺明,叫你衰野唔好講著,有錢齊齊錢、但你點反映。

結果,三路資金,兵分三路,各有目的。

第一批尋YIELD錢,好明顯咩都買。

第二批CARRY TRADE錢,策略更易,借日圓,分兩批,一批買日股,一批四處炒。

第三批,央行儲備錢,大量泊入澳元,新西蘭,以及加紙呢的高息貨幣,或有加息機會既貨幣。

其實無須要華爾街日報形容,全球混亂豈止債市,而係整個金融市場,繼而係經濟。

一個月前仲講緊美債債息見兩厘二,澳元穿一,歐債債息抽升,敢肯定,預測全數失效。

單以上星期,德債息率累積跌十幾點子,美國跌超過二十點子,澳洲債券跌十二點子,香港亦跌超過十點子。

當日,星期五係經典之中經典,德國,英國以至香港債息單日跌勢明顯。

而到今日,二線歐債,包括意大利,西班牙,債息全線單日跌超過十點子。

定息基金經理形容,尋YIELD錢,上星期已經將主權債掃至「乾塘」,美債債息短期難上兩厘,歐洲二線債息亦會受惠,黑田東彥話咁快,就被伯南克,德拉吉封為有情有義好朋友。

上星期前,市場依然流於推算日圓走勢,從而決定日股部署,但一日扭轉局面,由於日圓跌已經毫無疑問,市場想法主要係改為,用最少本錢,受惠日圓最大跌勢,既然日圓一跌,區內影響不同,股市層面,沽一個市場,買另一個市場既PAIR TRADE會排排玩。

回報,係相對性,事到如今,環球其實再次討論,到底咩叫YIELD,或者點為之有YIELD。

由於日本公債太低,十年僅僅零點四厘左右,外界估好快見零點一,反過嚟睇,所謂YILED既門檻就相應提升。

四日前,一、兩厘算係無YIELD,但依家將0.1厘拍埋,就叫做有YIELD。
以往,三至五厘,僅僅合理YIELD,合理回報,

依家咪就係高YIELD。

正因如此,香港,美國債息,有YILED了。

同樣,股市唔代表區內全線受惠,尤其係,恩仔搞事,祖國被唱淡,但投資者如果要放長線,人尋YIELD ,我亦尋的話,香港平均過往三年,派息率有三厘回報股份,多的是。

所以,咪花時間炒國策!!!

日本由依家到年底,正處於蜜月期, 但下一個問題係,之後點?

人人話,通脹未能達百分之二目標係風險,其實有無諗過,通脹達標,先係風險。

依家個個攞半厘回報買日債,一過唔覺意,日本通脹返嚟,屆時全球出現最大虧擴事件,日債沽霍,債息抽升,大吉利是也!!!

留言

此網誌的熱門文章

「急於求成」 JPEX 爆煲引證證監會監管不力

減辣不單徒勞無功 甚至「好心做壞事」

開放(置頂)